Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, wie kan mij helpen : SMSdiensten afmelden

wie kan mij helpen

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

wie kan mij helpen

Berichtdoor jan2 op 02 jul 2008, 20:19

ik zit met een probleem met een dienst.
Wij hebben per abuis een nummer gebruikt maar nu problemen.
ik wou even kijken voor de cheq van een auto met spot kengetal van die auto maar dan moest naar 2020 nu hebben wij per abuis het nummer 4646 gebruikt.
Nu krijg ik allemaal sms van een dienst 9898 hoe kan ik deze stop zetten zodat ik geen berichten hiervan meer krijg. Ik heb alles al geprobeert maar niks lukt.
Ik ben radeloos.
Ik hoop zo spoedig mogelijk wat te horen van u.
groeten
jan
jan2

Re: wie kan mij helpen

Berichtdoor Casmo op 03 jul 2008, 10:52

Beste Jan,

9898
Achter deze shortcode zit KPN Callfactory (gateway) en de dienst is van SMS Euro Games. De stopcodes zouden hiervoor zijn:
FUN UIT / STOP / DATE UIT naar 9898. Wellicht opvallend dat je hiervan berichten krijgt terwijl je naar 4646 hebt gesmst.

4646
Ook hier zit KPN Callfactory (gateway) met de dienst van SMS Euro Games. Je nummer zit in dus in de database en wordt gebruikt voor beide diensten. Om je hiervoor af te melden heb ik meer informatie nodig, want hier zitten verschillende diensten onder.

Zoals op de SMS Euro Games website staan, gebruiken hun bovenstaande shortcodes:
Alle SMS diensten maken gebruik van zogenaamde shortcodes. Dit zijn verkorte nummers waar je een SMS bericht naar kunt sturen. Ook het antwoord komt van zo'n shortcode. De diensten van SMS Eurogames maken gebruik van de shortcodes 4646 en 9898. Als je bijvoorbeeld een dagelijkse mop wilt ontvangen, sms dan MOP AAN naar 4646.

Stoppen van de dienst
Volgens hun website moet je altijd naar 4646 smsen om je af te melden. Hiervoor geld voor elke dienst een andere stopcode. Ik kan je dus niet vertellen welke je nodig hebt, misschien kan je je bericht die je krijgt hier overtypen? De lijst is in ieder geval:
  • "EURO UIT" naar 4646
  • "WEEK UIT" naar 4646
  • "VAKANTIE UIT" naar 4646
  • "MOP UIT" naar 4646
  • "FUN UIT" naar 4646
  • "GAME UIT" naar 4646
  • "ASTRO UIT" naar 4646
  • "FOXY UIT" naar 4646
  • "SEX AAN" naar 4646
  • "DATE UIT" naar 4646
  • "UIT" naar 9898
  • "FUN UIT" naar 9898
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Berichtdoor makkiemk2 op 27 sep 2008, 21:38

Beste Allemaal,

Ook ik heb last van KPN Callfactory maar ik kan me alleen herinneren dat ik ooit heb mee gedaan met sms aktie van RtL formule 1 op sms nr 3030.

Weet iemand of dit ook van Kpn callfactory afkomt ?

Alvast bedankt voor julle hulp

grt mark
makkiemk2

Berichtdoor SmsAfmelden op 01 okt 2008, 9:13

Dit is voor zover ik weet gewoon een smsdienst van RTL Nederland. Op de F1 afmelden pagina zie je dat je je kunt afmelden door F1 OFF te sturen naar 3030.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor hallodaar op 24 okt 2008, 11:26

Hallo, ook ik word bestookt door SMSjes van 4646, terwijl ik had gestuurd naar 4141.
Zo te lezen, lijkt het niet uit te maken of je 2020 of 3030 of wat ook sms-t, iedereen lijkt per vergissing op 4646 te komen.

Ik heb al 4646 UIT, 4646 STOP, 4646 NEE geprobeerd, maar het gaat gewoon door.
Heeft er iemand nog tips? Minke

Op de website van TROS RADAR van oktober 2006 staat hierover geschreven:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=262&tx_ttnews[backPid]=85&tx_ttnews[tt_news]=12839
hallodaar

Berichtdoor SmsAfmelden op 24 okt 2008, 15:32

Heb je letterlijk de tekst 4646 UIT, 4646 STOP en 4646 NEE gestuurd naar 4646?

Waarschijnlijk zul je dan '4646' weg moeten laten uit je bericht en enkel UIT, STOP of NEE sturen.

Heb je al tussen de afmeldcodes van Casmo gekeken? (2e bericht in dit topic)

Staat hij hier misschien tussen?

Zo nee, welke inhoud hebben de smsjes? (Kun je een bericht overtypen?)
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten afmelden