Goedenavond,
Wie kan ons helpen.
We schijnen aangemeld te staan bij een dienst wat ons onbekend is, al sinds maart 2011, we betalen per week 5 incl. btw voor deze service.
We kwamen er helaas laat achter, doordat alles digitaal en automatisch ging, eerst viel het niet op omdat tele 2 de abonnement kosten was vergeten te factureren en de maand er op 2 x is gefactureerd, daar kregen we netjes een brief over. Heel stom van mij dat ik dit niet nagekeken heb. dan was het mij al eerder opgevallen. In de vakantie (via internetbank) kwam ik er achter dat de telefoonrekening elke keer toch hoger is dan verwacht eenmaal thuis heb ik op mijn tele 2 ingelogd en zag ik dat we elke week:
Content
Tegoed aangevuld met 5 cre 12-08-11 08:35:01 00:00:00 4.20 Tegoed aangevuld met 5 cre 19-08-11 08:37:02 00:00:00 4.20
Tegoed aangevuld met 5 cre 26-08-11 08:46:02 00:00:00 4.20 Tegoed aangevuld met 5 cre 02-09-11 09:10:02 00:00:00 4.20
Subtotaal 16.80
betalen. we hebben alles gedaan wat tele 2 heeft gezegd, we hebben meer dan 7 uur in totaal met tele 2 klantenservice gebeld. (aardige rekening, gelukkig gaan ze de kosten voor het bellen naar de klantenservice halveren, het blijkt namelijk geen 10 cent te zijn maar 35 cent om met je eigenmobiele telefoon te bellen naar de klanten service)
Als we terug kijken op de facturen zien we in maart nog erbij staan mob 24/7 nl, wij op deze site gekeken, ik had zoiets van als ik dan toch betaal hiervoor dan wil ik ook wel gebruik maken van deze service, maar ons nummer was tot onze verbazing niet geregistreerd bij deze site.
Dan maar weer tele 2 bellen.
Eerst zeiden ze dat we er een sms spam filtr op moesten zetten dat hebben we gedaan.
Maar wij krijgen/kregen geen sms'jes, 1 maand gewacht en het is weer in rekening gebracht weer gebeld deze tele 2 medewerker gaf aan dat deze filter van toepassing is voor nieuwe diensten en niet voor bestaande diensten. deze medewerker van tele 2 gaf aan dat het te maken heeft met mob 24/7 nl dit hadden we al nagekeken, maar we moesten het via de site afmelden volgens de medewerker van tele 2, dit ging niet omdat we niet bekend waren met ons telefoonnummer voor deze dienst, weer tele 2 gesproken. toen moesten we stop sms sms'n naar 5454 dit gedaan eerst filter op moeten heffen anders lukte het niet, maar daar kregen we geen reactie op. weer gebeld met tele 2, de medewerker gaf aan te zien dat we er alles aan doen om het stop te zetten en de laatste cre te goed wat is aangeboden aan tele 2 om te incasseren, door de diensten service zou worden ingetrokken, het blijkt namelijk dat de medewerkster alles kan zien per minuut en dat we niet een maand hadden hoeven wachten op onze nieuwe factuur, en zou vanaf nu niet meer worden ingehouden, maar nu weet ik nog niet wat het is. toen kregen we nog een 0900 nummer om te bellen 0900-2110211, hier moesten we een short code invoeren, maar die hebben we niet er was ook een optie 2 om een voice mail bericht in te spreken. Hierbij moesten wij wel ons mobile nummer achter later op verzoek van tele 2 hebben wij dit gedaan, met het verzoek indien wij een dienst afnamen om dit afmelden. Ook moesten we naar 5959 sms’en, dat hebben we ook gedaan tot onze verbazing kregen we hier reactie op een paar dagen later kregen we een sms terug dat we zijn afgemeld voor 5959, maar wat is 5959? En hoe krijg ik een bewijs dat wij toestemming hebben gegeven aan die organisatie. En hoe kan ik een bewijs eisen dat tele 2 daadwerkelijk betaald namens ons aan die service. Vandaag nog gebeld met tele 2 deze medewerkster gaf aan dat het van mobile web is.(weer wat anders) Ik heb gelijk hun gemaild, ik kreeg binnen 2,5 uur antwoord echt super snel, dat wij geen service van hun afnemen. Tele 2 zegt dat ze het niet meer in rekening brengen, maar dat is pas zichtbaar voor ons over een maand.
Wie heeft hier tips over voor ons wat wij nog meer kunnen doen om voortgang te voorkomen en hoe wij kunnen zien wat het is.
Alvast bedankt,
fijne avond
groetjes patricia en machaël