Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, stoppen van ontvangen van berichten 7733 : SMSdiensten afmelden

stoppen van ontvangen van berichten 7733

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

stoppen van ontvangen van berichten 7733

Berichtdoor kom daisy op 22 jun 2008, 19:41

Hoe kan ik stoppen met het ontvangen van berichten van 7733? De gebruikersnaam is KOM DAISY.

Afz. ikkeffmailen [ at ] hotmail.com
kom daisy

Re: stoppen van ontvangen van berichten

Berichtdoor Casmo op 23 jun 2008, 9:10

Er zijn verschillende dienste op deze shortcode. Ik moet precies weten welke dienst je gebruikt. Een aantal waar je waarschijnlijk lid van kan zijn:

Films
FILMS OFF naar 7733

Start Adult
START ADULT OFF naar 7733

Kan je eens een berichtje overtypen wat je binnenkrijgt, of de link naar de website?

De overige diensten van 7733 kan je hier vinden.
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Re: stoppen van ontvangen van berichten 7733

Berichtdoor hans01 op 24 jun 2008, 22:02

Ik heb me een erg naief laten verleiden een sms te sturen naar 7733 die op http://www.relatieplanet.nl een serieus net profiel. Helaas hierna alleen maar ongewenste sms'sjes die ik wil stoppen.
Wie weet hoe ik dit kan stoppen ?
hans01

Berichtdoor Casmo op 25 jun 2008, 9:43

hans01 schreef:Ik heb me een erg naief laten verleiden een sms te sturen naar 7733 die op http://www.relatieplanet.nl een serieus net profiel. Helaas hierna alleen maar ongewenste sms'sjes die ik wil stoppen.
Wie weet hoe ik dit kan stoppen ?

Ik denk dat dit een fake profiel was. Relatieplanet heeft namelijk geen smsdiensten en ook niet op shortcode 7733. Waarschijnlijk was dit een dienst die zo probeerd mensen lid te maken.

Kan je een sms bericht hier overtypen? En eventueel een website/email achter laten (mocht dit erbij staan).

De smsdiensten die bij ons bekend zijn van 7733: 7733 SMS
Casmo

Berichtdoor hans01 op 25 jun 2008, 17:41

Beste Casmo,

Nog even ter verduidelijking, iemand HAD een net profiel op relatieplanet, gaf aan dat abonnement verliep en tekst/foto op een andere site zou zetten. Begreep toen de constructie nog niet, alhoewel ik http:/ / liefvoorjou.com/ ko een vreemde site vond. Op deze site stond wel dezelfde informatie. Om in contact te blijven een SMS verstuurd naar 7733 ... daarna een stortvloed aan ranzige SMS'jes. Laatste bericht bijgevoegd.

Laatste SMS bericht :
---------------7733---------------
hoi liefje, (een heel verhaal) ..........................................
zou niet willen dat er ongelukken gebeuren, jij vast ook niet??
(lijkt bijna een bedreiging)
Afzender:
7733
Verzonden :
21:00:52
24/06/2008

Hoe kan ik dit stoppen ?
hans01

Berichtdoor Casmo op 25 jun 2008, 17:58

Beste Hans,

Weet je nog precies wat je gestuurd hebt de eerste keer? Was dit een keyword, of gewoon een normaal berichtje?

Het kan namelijk zijn dat het deze dienst is:
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... _7733.html

Maar de stopcode zou voor elk willekeurige naam kunnen zijn. Je kan proberen STOP te smsen naar 7733, anders raad ik je aan de helpdesk van de gateway provider te bellen. Er komen teveel klachten van deze gateway binnen dus ik hoop ervoor dat ze je kunnen helpen. Laat je ons dit dan even weten?

Telefoonnummer is: +31 (0)10 428 67 90. Website http://www.telefuture.nl/
Casmo

Berichtdoor Casmo op 25 jun 2008, 22:43

Ik heb een bericht gekregen van adultclub.nl:

Beste Member,

Als u wilt stoppen om uw toegangscode via SMS te ontvangen kunt u FILMS OFF sturen naar 7733. Als u dan later weer toegang wilt hebben, hoeft ualleen FILMS OK naar 7733 te sturen. Wij hebben echter voor leden ook demogelijkheid om zeer voordelig toegang te krijgen zonder SMS. Meld je nuaan als Member en je kunt onbeperkt sexfilms kijken voor maar 50 cent perdag!
Casmo

Berichtdoor hans01 op 26 jun 2008, 17:57

Beste Casmo,

Eerste berichtje wat ik stuurde moest beginnen met
ko annabel

Dat "ko" komt dus overeen met de laatste toevoeing van de website waarop het profiel stond van "annabel".

"annabel" is de naam van een diep ongelukkige 'vrouw' !

Weet niet wat een keywoord is ...

Nog aanvullende adviezen ?

Vr.gr. Hans
hans01

Berichtdoor Casmo op 26 jun 2008, 21:52

Het lijkt een beetje op deze dienst: http://64.233.183.104/search?q=cache:gU ... =firefox-a het kan ook zijn dat het om deze dienst gaat en dat ze onlangs van nummer hebben veranderd. Volgens de gateway van 7222 Mobdesk.com zou "STOP" naar de shortcode (7733 in jou geval) genoeg kunnen zijn.

Even verder gezocht kom ik op sms2date.nl (adult) uit. Dit is shortcode 7733 en werkt op dezelfde manier "[2 tekens] <spatie> [naam]" naar 7733. Hier geven ze alleen aan dat de 2 tekens alleen maar "PT" en "AB" kan zijn. Om hier te stoppen moet je de aanmeldcode + STOP smsen.
Wil je stoppen met smsen dan kan je het volgende doen: Niet meer smsen of sms de SMS CODE en de naam van de betreffende meid en vervolgd door STOP te sturen naar 7733.

In jou geval zal dit zijn: KO [spatie] ANNABEL [spatie] STOP naar 7733.

Volgens Opgelicht.nl (laatste bericht) zou alleen "STOP" naar 7733 genoeg moeten zijn.

De shortcode "KO" kan ik helaas nergens vinden. Dit zal of veranderd zijn, of nooit hebben bestaan, maar ben je lid geworden van hierboven genoemde diensten.

Gateway
De gateway die achter dit nummer zit is Telefuture. 9 van de 10 klachten komen uit bij deze partij. Als je er niet uitkomt zou ik bellen tijdens kantoor uren met hun (+31 (0)10 428 67 90).

Ik hoop dat je er vanaf komt, en als dit gelukt is, dit met ons deelt!
Casmo

Berichtdoor Athaa op 04 aug 2011, 0:22

Hallo allemaal,

Ik krijg nu al meerdere keren een sms bericht met de volgende tekst:

qwerty heeft u een bericht gezonden, om dit bericht te ontvangen stuur LEES (boel nummers) op 7733. Geen abonnement, helpdesk 442871226151 kosten €1,50

Heeft een van u misschien een idee wat dit voor bericht is, EN... hoe ik eraf kan komen?

Heb al geprobeerd me af te melden, maar dan krijg ik het bericht dat ik geen lid ben op een van de sms diensten van 7733....

Help :?:
Athaa

Volgende

Keer terug naar SMSdiensten afmelden