Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, sms zonder afzender : SMSdiensten afmelden

sms zonder afzender

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

sms zonder afzender

Berichtdoor Gast op 25 aug 2008, 21:53

Ik krijg sinds kort 2 keer per week een smsje met het bericht of ik een foto wil bekijken en dan moet ik een link openen, dat doe ik natuurlijk nooit, maar het begint echt een duur grapje te worden.

Het vervelende is dat ik me er niet van kan afmelden omdat het een afzender is zonder naam.

Iemand enig iedee hoe ik me hiervoor kan afmelden???

Alvast bedankt :)
Gast

Re: sms zonder afzender

Berichtdoor SmsAfmelden op 26 aug 2008, 9:26

Een afzender zonder naam is erg vreemd, staat er ook geen shortcode bij vermeld?

Zou je anders eens een sms-bericht dat je krijgt hier kunnen overtypen?
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor Gast op 26 aug 2008, 17:56

Nee, er staat ook geen code in. Er staat dan in het bericht: Wil je een spannende foto zien? Klik dan hier!

Ik heb via opties naar het adres van die site gekeken en het verwijst elke keer door naar een internet site. Ik vind het erg vervelend, want het is een duur grapje en ik krijg zo'n smsje zeker 2 of 3 keer per week!
Gast

Berichtdoor Miffy op 26 aug 2008, 20:13

Heb je een abonnement of prepaid? Als je een abonnement hebt kun je via je telefoonrekening achterhalen waar die berichten vandaan komen. Hier op de site kun je dan de afmeldcode opzoeken, of als je de afzender op het forum post weet iemand ook vast wel de afmeldcode.

Ik heb onlangs ongevraagd SMS'jes ontvangen van 6363 en 3311. In eerste instantie kon ik ook aan de berichten niet zien waar ze vandaan kwamen maar via mijn tel.rekening en dit forum ben ik erachter gekomen. Volgens mij zijn die lui van Abor Creative (6363, 3311 en 4747) erg actief want het 6363 topic staat elke keer bovenaan en is enorm vaak bekeken. Kijk daar anders even of je iets herkent.
Miffy

Berichtdoor Gast op 26 aug 2008, 22:28

In dat topic is nog iemand met hetzelfde probleem als ik. Ik heb gereageerd, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Dit is echt vervelend...
Gast

Berichtdoor Gast op 01 sep 2008, 21:05

Het heeft dus niet geholpen, ik heb zojuist weer zo'n smsje ontvangen :(

Via opties kon ik wel een paar nummers zien.

36213
2022
2942

Ik hoop dat iemand weet wat het probleem kan zijn.
Gast

Berichtdoor SmsAfmelden op 02 sep 2008, 9:33

Wij hebben 2 diensten op onze site staan van de shortcode 2022; Chat dienst en Party sms. Misschien dat een van deze 2 de juiste afmeldcode heeft.

0900-7867767 is ook een optie mocht het bovenstaande niet lukken.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor Gast op 03 sep 2008, 17:47

Ik zit ook met dat probleem ,
en ik kan het nummer ook niet bellen,
wat is hun website?

ik meld me af met short code PARTY STOP naar 2022
dan heb ik dat gedaan,
krijg ik een smsje binnen
je bent afgemeld voor deze smsdiensten je ontvangt geen smsje meer,

maar ik krijg ze nog wel binnen,

Als ik dat binnen krijg kost mij dat ook geld?
Gast

Berichtdoor SmsAfmelden op 04 sep 2008, 9:12

wat is hun website?

Kijk eerst eens op de 2 pagina's die ik hierboven gaf, daar staat de website op.

Als ik dat binnen krijg kost mij dat ook geld?

Waarschijnlijk wel.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten afmelden