Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, sms-stalking 2828 niet te stoppen! : SMSdiensten algemeen

sms-stalking 2828 niet te stoppen!

sms-stalking 2828 niet te stoppen!

Berichtdoor DJ-BRANCO op 13 dec 2010, 21:58

hallo. ik ontvang al ruim een maand lang dagelijks 2 smsjes van de afzender 2828
ik weet mij god niet wie dit doet. Schijnbaar kent iemand mij en stuurd van die klote smsjes wat je vanavond wilt gaan doen etc. Echter heb ik alles geprobeerd

Stop Aan
Afmelden
Naam stop
naar 2828 gestuurd

heb de smsdienstenfilter.nl om raad gevraagd en zelf de filter tegen 2828 AAN gezet

maar 2828 knalt door elke blokkade heen.. Het is gewoon niet te stoppen. alle andere service smsjes wel. behalve 2828. niemand weet waar dit vandaan komt. en weet ook niet wie dit doet. dit schijnt 1,50 p.o.b. te kosten.
zodra je beltegoed op is, ontvang je deze smsjes alsnog. bij de eerste beste opwaardering wordt de kosten meteen van je beltegoed afgeschreven.
ik heb de klantenservice gebelt incl aangifte gedaan. maar zei kunnen dit niet tegen houden. ik kan me niet herinneren dat ik me ooit voor deze dienst hebt aangemeld. en valt dit onder stalking per sms.

enigste oplossing is: nieuwe sim-kaart aanschaffen!

MEDEDELING !!!!

4499 en 2828 zijn van elkaar !!

om dit te stoppen moeten wij allemaal onze koppen bij elkaar houden en ons beklagen bij deze adres:

EIGENDOM 2828 !

Naam van de dienst 1-op-1 chat
Omschrijving 1-op-1 chat
Bijzonderheden
Verkorte code 2828
Afzender 2828
Aanmeldcommando nvt
Afmeldcommando nvt
Kosten in euro 1,50 per ontvangen bericht.
Frequentie Max. 2 betaalde retour berichten per ontvangen sms.
Helpdesk telefoon 0900-2110211
Helpdesk openingstijden 24 uur.
Helpdesk kosten 10 cpm.
Helpdesk email 3010@targetmedia.nl
Helpdesk website http://www.3010sms.nl
Naam Content provider Club Com
Adres Content provider Postbus 85707
2508 CK
den Haag
Service provider Telefuture

hoop dat ik jullie heb kunnen helpen
DJ-BRANCO

Re: sms-stalking 2828 niet te stoppen!

Berichtdoor DJ-BRANCO op 14 dec 2010, 18:23

Antwoord:

Wat is uw 06- nummer? Dan sturen wij een verzoek naar 2828 om uw nummer te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

TargetMedia Supportteam
DJ-BRANCO

Re: sms-stalking 2828 niet te stoppen!

Berichtdoor lanisa25 op 24 okt 2011, 0:36

ik heb net een smsje gekregen van lexa ik wil eraf ik heb never nooit mijn nr gegeven toen las ik van dat ik ik een smsje moet sturen van stop naar 2828 toen kreeg ik een smsje terug van u heeft zich afgemeld voor sms nu vraag ik me af kan ik andere nu wel smsen van me vrienden en is die smsjes nu voorbij wat ik gedaan heb ik wil er niet voor betalen never nooit hopelijk kan iemand mijn veder helpen
lanisa25

Keer terug naar SMSdiensten algemeen