Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, sms geld terughalen : SMSdiensten algemeen

sms geld terughalen

sms geld terughalen

Berichtdoor crusader op 27 jan 2009, 15:58

Allemaal prima, die tips.
Maar je geld is daarmee nog niet terug.
Billyboy (zie eerder bericht) geeft daarvoor duidelijke aanwijzingen en blijkt uiterst succesvol.
Of zoals de groentekar ons dagelijks laat horen: gewoon doen.
Hoe lastiger je het maakt des te meer kans. Criminelen geven het al snel op als het te veel bagger oplevert.

Crusader
crusader

Re: sms geld terughalen

Berichtdoor geert2 op 30 jan 2009, 18:06

Terughalen 30 euro sms 2050
geert2

Berichtdoor drag0l33ch op 28 mei 2009, 20:51

Yes ik heb mijn geld terug kunnen halen!!

Deze smerige praktijken moeten over zijn! Vele lukt het niet maar zo'n enkel keertje dus wel (gelukkig voor mij in dit geval)

Ik krijg 328.50 terug van het bedrijf! helaas moet ik wel zelf 40 euro neerleggen maar dat is beter dan een rekening van 370 euro :)

Wh00t!
drag0l33ch

Berichtdoor SmsAfmelden op 29 mei 2009, 10:51

Gefeliciteerd!

Misschien handig voor andere forumgebruikers een stukje te schrijven over wat je hebt doorlopen om dit voor elkaar te krijgen? ;)
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor gryffin op 21 aug 2009, 12:33

hallo,

ik ben over de laatste 3 maanden meer dan 300 euro kwijt aan een smsdienst die mij dagelijks wedstrijdvragen doorstuurde waar ik nooit om gevraagd heb... ik heb daar één maal op geantwoord (dom van me!) en nadien steeds alles verwijderd. Ik heb uiteindelijk de boel kunnen stopzetten maar wil er ook alles aan doen om mijn geld terug te krijgen!!!

Kan je aub eens uitleggen wat je daarvoor hebt gedaan? Dat zou super zijn voor iedereen die met die oplichterij geconfronteerd wordt!

aub???

grtn
gryffin

Keer terug naar SMSdiensten algemeen