Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, SMS Dienst 2022 : SMSdiensten afmelden

SMS Dienst 2022

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

SMS Dienst 2022

Berichtdoor Gast op 30 mei 2008, 20:15

Wie weet welke sms dienst 202 allemaal heeft.

Heb afgemeld, krijg netjes een bericht, en telkens blijft h et komen.

Iemand enig id....??

Iemand heeft het aangemeld op mijn telefoon maar kom er niet vanaf

Groetjes Johnny
Gast

Re: SMS Dienst 2022

Berichtdoor Casmo op 02 jun 2008, 10:17

Ik neem aan dat je sms shortcode 2022 bedoeld?

SBS6 2022
SBS6 gebruikt de shortcode 2022 voor contact advertenties.

PARTY SMS
"Bij Boys Tonight kan je nu echt helemaal los! Doe mee met Party sms! Gezellig chatten met meerdere jongens tegelijk! Bouw je eigen feestje! Ontmoet lekkere boys en maak een afspraakje!"
Om dit te stoppen: Sms PARTY STOP naar 2022.
Link: http://www.boystonight.nl/extra/partysms.asp

Boy Contact
"Op deze website kan jij eenvoudig en snel lekkere jongens vinden bij jou uit de buurt. Jouw buurman achter de webcam? Die lekkere gozer van de overkant op zoek naar een geile sexdate?"
Om dit te stoppen moet je inloggen op de website en bij instellingen "Advertentie verwijderen" uitvinken.
Link: http://www.boycontact.nl/uitleg.html

Ringtones
Op wkpenalty.nl worden er ringtones beschikbaar gesteld onder de shortcode 2022. Hier staan geen afmeldcodes.
Link: http://wkpenalty.nl/index.aspx?keyword= ... rice2=3,55

Waar gaan de smsjes over? Dat scheelt vaak zoeken.
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Re: SMS Dienst 2022

Berichtdoor sanderh op 28 sep 2010, 20:45

Hallo,

Ik heb een probleem met de smsdienst 2022.
Ik heb een keer er naar toe gesmsd. Voor een foto van een dame ik heb toen foto aan gestuurd.
Nu krijg ik elke maandag tegen 8uur s'avonds een sms er staat dan je hebt een dienstbericht ontvangen. ( het geld is er dan afgeschreven ). als ik hem dan open dan krijg ik de gegevens van een dame. er staat dan :
sms (naam van de dame bijv. herma1) naar 2022.
Als ik dus stop sms naar 2022 krijg ik netjes een bericht dat het is afgelopen.
Vervolgens krijg ik dus de volgende maandag gewoon weer een sms. :x

Wie kan mij helpen??

gr Sander
sanderh

Keer terug naar SMSdiensten afmelden