Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, sms 2828 : Wat vindt u van SMS Afmelden?

sms 2828

Deel hier uw ervaringen met SMS Afmelden

sms 2828

Berichtdoor schne491 op 12 maart 2010, 0:26

Ik ben in contact gekomen met Laura gaf zich uit als dokters assistente eerst via RP en daarna kreeg ik een mail ze had problemen met haar laptop ze vroeg mij voorlopig om haar te smsen met keyword LIEVE LAURA via 2828 zou van tijdelijke aard zijn.
Ik zie op dit forum veel terugkomen dat je een afspraak heb om haar te ontmoeten en dan gaat het weer niet door iedere keer komt er wat tussen.
Bij mij ging ze zover dat ze zei dat het niet door kon gaan want haar moeder was opgenomen in het ziekenhuis met een zware hartaanval en dat ze bij haar moest blijven en dat ze het niet meer zou overleven.
Ik zei tegen haar dat ik haar wilde zien ze had wel foto's gestuurd achteraf zijn die in een ander land gemaakt
Mijn provider telfort heeft mij afgelopen zondag afgesloten nu bleek nadat ik de rekening heb bekeken op internet dat de rekening is opgelopen naar € 1.550,-
Nu wil ik mijn mobielnummer blokkeren want ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb al een sms filter aangevraagd en die gaat over 3 dagen in werking en een sms STOP gestuurd naar 2828 Heeft iemand een oplossing hoe ik kan blokkeren ik zie graag een oplossing tegemoet. Djumat
schne491

Re: sms 2828

Berichtdoor nico111 op 05 jun 2011, 23:05

Wie oo wie kan mij ervan afhelpen het nummer 2828 te blokkerenof af te melden ,.
Ik lees van allerhande verhalen van ik ben zoveel kwijt aan euro,s maar de echt code om van dit nummer 2828 af te komen zie ik nergens staan .
Is er iemand die er van af gekomen is geef me de code dan ben ik daar heel blij mee en vele andere ook . en kom niet met vehalen voor de dag daar schiet ik en anderen niets mee op .
hoop op een goed bericht terug , m. vr .gr. Nico
nico111

Keer terug naar Wat vindt u van SMS Afmelden?