Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] Ongewenste smsjes van bibibix club : SMSdiensten afmelden

[Opgelost] Ongewenste smsjes van bibibix club

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

[Opgelost] Ongewenste smsjes van bibibix club

Berichtdoor Fredjeee op 09 jun 2008, 18:10

Oplossing:
STOP ALLE naar 2727

bibibix club
Hiervan krijg ik iedere keer smsjes en ik kan hem niet vinden op deze site.
Zou iemand mij kunnen helpen
Fredjeee

Re: ongewenste smsjes!!!

Berichtdoor Casmo op 10 jun 2008, 9:15

Beste Fredje,

Afmeldcode voor Bibix Club is "STOP ALLE" (met hoofdletters) naar 2727.
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Re: Ongewenste smsjes van bibibix club

Berichtdoor peetje op 05 jul 2008, 12:57

De bibibix club eet mijn beltegoed.hoe kan ik het afmelden?en hoe weet ik zeker dat het gelukkt is?STOP ALLE naar 2727 werkt niet.Bedankt alvast
peetje

Berichtdoor Casmo op 07 jul 2008, 9:35

Opvallend is dat hun site het niet doet, en door een (Duits?) bedrijf in beheer is. Je kan proberen om STOP/UIT/OFF te sturen naar 2727. Of een mail te sturen naar help@bibibix.nl (wordt aangeraden op verschillende fora).
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Berichtdoor watirritant op 03 aug 2008, 0:20

Hey, ik heb echt sinds 4 dagen een nieuw nummer aangevraagd via KPN. EN kreeg opeens ongevraagd smsjes binnen van bibibix club!! Heb mij nergens voor aangemeld. Is dit niet strafbaar wat zij doen?
watirritant

Berichtdoor SmsAfmelden op 04 aug 2008, 10:28

Dit kan komen omdat het nummer dat je van KPN gekregen hebt daarvoor van iemand anders geweest is, deze persoon heeft zich waarschijnlijk aangemeld voor bepaalde smsdiensten. Deze persoon heeft zijn abonnement afgesloten of zijn prepaid laten verlopen, dit nummer is waarschijnlijk na (ongeveer) 3 maanden opnieuw uitgegeven aan jou. Aanbieders van SMS-diensten zijn niet op de hoogte van telefoonnummers welke zijn opgezegd dus ik weet niet in hoeverre het strafbaar is wat zij doen.

Je kunt je gewoon afmelden van deze smsdiensten met de hierboven aangegeven afmeldcodes.

Succes.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor watirritant op 08 aug 2008, 10:25

Yoni schreef:Dit kan komen omdat het nummer dat je van KPN gekregen hebt daarvoor van iemand anders geweest is, deze persoon heeft zich waarschijnlijk aangemeld voor bepaalde smsdiensten. Deze persoon heeft zijn abonnement afgesloten of zijn prepaid laten verlopen, dit nummer is waarschijnlijk na (ongeveer) 3 maanden opnieuw uitgegeven aan jou. Aanbieders van SMS-diensten zijn niet op de hoogte van telefoonnummers welke zijn opgezegd dus ik weet niet in hoeverre het strafbaar is wat zij doen.

Je kunt je gewoon afmelden van deze smsdiensten met de hierboven aangegeven afmeldcodes.

Succes.

Weet je wat het is; die sms dienst bestaat niet, het is gewoon een 'front' voor dieven om beltegoed van mensen te stelen. En je bent dus sowieso 4,50 kwijt ook al heb je je erna afgemeld. Ik vind dit gewoon niet kunnen. Het is niet een reguliere sms dienst waar de vorige persoon die het nummer bezat zich misschien inderdaad voor had aangemeld. Het is gewoon FRAUD.
watirritant

Berichtdoor pietje op 13 okt 2008, 13:47

welke code kan ik het beste gebruiken? ik heb geen zin dat ik weer in eens beltegoed kwijt ben door iets wat niet werkt
pietje

Berichtdoor SmsAfmelden op 13 okt 2008, 16:15

Inmiddeld hebben we aardig wat nieuwe diensten in onze database die er nog niet in stonden toen dit topic gestart werd;
op deze pagina staat dat STOP ALLE naar 2727 zou moeten werken.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten afmelden