ik heb een klacht over deze service .
gisteren mijn beltegoed op gewaardeerd omdat ik daar eindelijk eens een keer geld voor had dus ik harstikke blij lopen we vandaag in sneek en zijn we in de kijkshop krijg ik een sms VAN JULLIE dat ik zo een toeganscode of iets dergelijks zou krijgen en ik denk nog wat is dit tot dat ik mijn beltegoed controleer krijg ik nog meer smsjes van jullie WEG TIEN EURO BELTEGOED terwijl ik het niet eens aangevraagd heb ik wil nu mijn TIEN EURO BELTEGOED TERUG want ik ben het hier niet mee eens ik vind dit belachelijk je kunt dus gewoon een mobiel nummer invullen van een ander en die gewoon van zijn beltegoed beroven ik vind dit niet leuk ben der ook zeer chagerijnig om heb door dit gedoe gewoon een ander nummer gekregen van mijn vriend want als ik mijn tel weer zou opwaarderen over twee maanden als ik het geld er voor heb ik dit gedonder weer krijg omdat niet alle sms jes van jullie zijn verstuurd maar zodra er wat opstaat wel weer worden verstuurd
IK EIS MIJN TIEN EURO BELTEGOED OP EN IK KAN BEWIJZEN DAT IK NIET ACHTER DE COMPUTER ZAT IK WIL MIJN GELD TERUG IK VIND DIT NIET KUNNEN JULLIE HEBBEN MIJN DAG FLINK VERPEST DUS STUUR MIJ EEN KAART MET TIEN EURO BELTEGOED EROP EN DAT EIS IK ECHT WANT IK LEEF VAN EEN MINIMUM LOON LAGER ZELFS EN DAAROM BEN IK KWAAD EN OOK NIET EEN KLEIN BEETJE
IK VIND DIT GELDKLOPPERIJ