Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, hoe af te melden 4269 : SMSdiensten algemeen

hoe af te melden 4269

hoe af te melden 4269

Berichtdoor EllenterBeek op 25 jul 2009, 10:54

Hallo,

Ook ik ben er ingetuind,helaas. Ik krijg van nr. 4269 om de haverklap dure en ongewilde smsjes toegestuurd. Ik ben al blij dat ik deze site gevonden heb. Inmiddels heb ik het zoekformulier al 6 x bekeken en 4269 wel gevonden maar ik kan nergens vinden HOE ik mij nu af kan melden? Moet ik dan een email sturen of....? Kan iemand mij svp helpen??
Alvast bedankt!!!! M.vr.gr. Ellen ter Beek
EllenterBeek

Re: hoe af te melden 4269

Berichtdoor SmsAfmelden op 04 aug 2009, 8:40

Het ligt er een beetje aan voor welke dienst je bent aangemeld.

Op het forum zijn aardig wat mensen die zijn aangemeld voor de messenger dienst, deze komt het meest voor. Afmelden hiervan doe je door YAM UIT te sturen naar 4269

Sudoku: MT UIT
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... oku_3.html

Buck Card: PLAY UIT
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... _card.html

EK?: EK STOP
http://www.smsafmelden.info/smsdiensten ... t50_3.html

Dit stuk komt rechtstreeks van de website van mobdesk:
Mogelijkheden van afmelden:

1. Via SMS

De eenvoudigste methode om u af te melden is het sturen van een zogenaamd stop-SMS. Afmelden doet u door STOP naar de shortcode te sturen.
Bijvoorbeeld: STOP naar 7577.

Voor de shortcodes 4269 en 9988 kunt u zich afmelden door "YAM UIT" te sturen.
Bijvoorbeeld: "YAM UIT" naar 4269

2. Via e-mail

U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar services@mobdesk.com met daarin de vermelding van uw mobiele nummer. Zonder uw mobiele telefoonnummer kunnen wij u NIET afmelden.

3. Telefonische helpdesk

U kunt zich ook afmelden via de MobDesk servicelijn: 0900-6623375 (0,55 epm). Via dit nummer kunt u aangeven voor welke dienst u uitgeschreven wenst te worden. Vergeet niet het telefoonnummer te vermelden waarop u de berichten ontvangt.

4. Als alles mislukt..

De SMS-dienstverleners van 2323, 2428, 4269, 5566, 6010, 7222,7878, 7880, 9695 en 9988 houden zich strikt aan de gemaakte afspraken. Andere dienstverleners meestal ook. Wanneer u desondanks klachten houdt, kunt u tenslotte ook bellen met uw telefoonmaatschappij. Aan de shortcode kunnen zij precies zien welke dienstverlener uw dienst faciliteert. Zij kunnen u vervolgens doorverwijzen naar de dienstverlener van uw dienst.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten algemeen