Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, geen handige afmeldprocedure : Wat vindt u van SMS Afmelden?

geen handige afmeldprocedure

Deel hier uw ervaringen met SMS Afmelden

geen handige afmeldprocedure

Berichtdoor jdelooff op 16 jan 2009, 13:17

Ik begrijp van deze site geen snars. Voor een digibeet, zoals ik, lijkt mij een simpele stap-voor-stap procedure wenselijk. Mij is nog geen enkele afmelding gelukt omdat ik gewoon niet weet hoe het werkt.
jdelooff

Re: geen handige afmeldprocedure

Berichtdoor SmsAfmelden op 19 jan 2009, 12:52

Via de zoekpagina is het mogelijk afmeldcodes te zoeken. Mocht de afmeldcode die je zoekt hier niet tussen staan kun je zoeken of er iemand op het forum hetzelfde probleem al eens gehad heeft. Wanneer dat ook niet het geval is kun je een onderwerp openen en het aan ons, en andere bezoekers van het forum, vragen.

Een stap-voor-stap procedure is niet mogelijk. Wij zijn enkel een verzamelsite met aan- en afmeldcodes van smsdiensten. Er is geen globale afmeldcode echter werkt het sturen van STOP naar de shortcode waarvan je smsberichten krijgt vaak wel.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Re: geen handige afmeldprocedure

Berichtdoor Sue Stolze op 20 jan 2009, 1:16

volgens mijn Vodafone rekening, heb ik aan 2020 een sms verzonden. Dit kan wel kloppen want 30 december wilde mijn man weten als de waarde van onze auto's klopten en mijn mobiel werd daarvoor gebruikt (had hij maar zijn eigen toen gebruikte!!!) Ik ben €5,04 dus lichter om te weten dat de waardes helemaal NIET kloppen! Op dit site zie ik telconnect gekoppeld met 2020 niet en kan dus niets afmelden. Ik ben geen held wat deze sites betreft maar dan ook niet dom, ook al ben ik vrouw en ooit blond geweest! En 'stap-voor-stap' procedure is dan een simpele wens wat hier is niet te vinden. Ik blijf vragen en misschien heeft iemand een handige tip voor mij. Alvast bedankt, wie dan ook je bent!
Sue Stolze

Keer terug naar Wat vindt u van SMS Afmelden?