Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] Future Target Bv : SMSdiensten afmelden - Pagina 2

[Opgelost] Future Target Bv

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

Re: [Opgelost] Future Target Bv

Berichtdoor johnensas op 18 mei 2011, 23:14

heb ondertussen wat gesurft en ben er achter gekomen dat je naar
http://www.mijnmobielebetalingen.mobi moet gaan en daar de instructies volgen
als het goed is kan je dan je dienst annuleren
ik heb deze instructie uitgevoerd en kan nu alleen nog maar afwachten of het werkt
het zal ongeveer een week duren voor ik het weet maar laat het zeker op deze forum weten of het gelukt is
succes allen
johnensas

Berichtdoor reko op 25 mei 2011, 23:10

Hallo allemaal,

Ben vandaag naar de Vodafone winkel in rijswijk geweest met de mobiel van mijn dochter omdat zij ook last had van ongewenste afschrijvingen. In tegenstelling tot wat een aantal andere hier posten ben ik wel gewoon geholpen.

Alles op haar rekening is nagelopen en ben geholpen om alle betaal sms diensten te blokkeren. Dit is gedaan door een medewerker van Vodafone via de website http://www.smsdienstenfilter.nl. In een paar stappen heb je je probleem opgelost en worden deze diensten binnen 24 uur compleet geblokkeerd.

Iedereen die dit probleem heeft kan het met een paar simpele stappen oplossen als je weet waar je moet zijn.

Voor de goede orde meld ik dat ik niet weet hoe en of mensen hun onterechte betalingen kunnen terug krijgen.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
reko

Berichtdoor renew op 20 jun 2011, 18:18

hallo,ik heb het vandaag(als het goed is) opgelost.
ja gaat op je pc naar payinfo.nl(de eerste die je ziet op google)
vervolgens vul je je mobiele nummer in en krijg je daarna een sms met ee inlogcode.
deze vul je dan in en log je in.
je kan dan zien welke actieve diensten je hebt openstaan.
deze future troep stond er bij mij bij,vervolgens kan je deze dienst dan annuleren(rechtsboven in de hoek,er wordt dan om bevestiging gevraagd en deze geef je dan.
als je dit gedaan hebt staan er daarna geen actieve diensten meer!!!
ga morgen nog even naar de vodafonewinkel om het een en ander nog zeker te weten.
hoop dat ik hiermee veel mensen heb geholpen. :D
renew

Berichtdoor eenmalig1962 op 15 aug 2011, 20:42

Heb zojuist eindelijk via deze site inzicht gekregen in mijn zogenaamde mobiele abonnement. Had in maart 1 x een ringtone gedownload. Kwam er al snel achter dat dit een betaalde abonnementsdienst was van Tonetastic. Direct weer afgemeld zoals op de site vermeld staat, maar inmiddels betaal ik al ruim 4 maanden 5 euro per week (4,20 is excl BTW!)
Daarna al een paar keer op de site van paymobi geweest, maar deze gaf eerder geen abonnementdienst aan. Ook via de site van tonetastic geprobeerd af te melden via sms of bellen, maar mijn nummer wordt niet herkend. Met eigen vaste telefoon en mobiel, op geen enkel nummer lukte dit.
Vandaag kreeg ik dus eindelijk wel zicht op een zogenaamd abonnement. Direct stop gezet en ik ben benieuwd naar mijn volgende telefoonrekening.
Heeft er iemand geprobeerd zijn kosten terug te vragen? ben wel benieuwd. Mijn ringtone kost nu ruim 100 euro!!!!
eenmalig1962

Berichtdoor ingridrayer op 26 sep 2011, 18:57

Ik heb van Vodafone een email adres om het te stoppen. Zie onderstaand het bericht terug van hun. Ik heb inderdaad ook vandaag een sms gekregen met de afmelding erop. Dus dat gaat goed hoop ik.
SUCCES

U heeft zich geabonneerd op 27/05/2011 om 13:12 uur via de website: http://www.tonetastic.mobi. Dit heeft u middels uw mobiele telefoon gedaan. Op het aanmeldscherm staat duidelijk vermeld wat de wekelijkse kosten zijn met daaronder een "akkoord" en "annuleren" knop. U heeft vervolgens op de "akkoord" knop gedrukt om het abonnement te activeren. U kunt dit zelf nogmaals controleren door met uw telefoon naar eerder genoemde website te gaan.
De dienst is inmiddels per 26/09/2011 beƫindigd.
Aan uw verzoek tot terugstorten van gemaakte kosten kunnen wij dan ook niet tegemoetkomen.
Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.
Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.
Klantenservice
TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen
T 0900-2110211 (10 cpm)
M klantenservice@targetmedia.nl
W http://www.3010sms.nl
ingridrayer

Berichtdoor tommie op 28 sep 2011, 20:02

ik word iedere week lastig gevallen door deze sms dienst,wie help mij om deze te verwijderen alvast dank

HTTP;//MOBI.WALLPAPERS?D=110928

DEZE GEGEVENS STAAN OP MIJN TELEFOON IK ZELF SNAP ER NIETS VAN ???????? :?: :?: :?: :?:
tommie

Berichtdoor nannie op 06 okt 2011, 16:59

sms stop naar 5454
nannie

Vorige

Keer terug naar SMSdiensten afmelden