jamy schreef:Jongens, laat je niet in de maling nemen. Die future Target BV is gewoon een onderdeel van providers die mensen oplichten. Ik heb zelf een klacht bij Vodafone ingediend en daar wou ze natuurlijk niet helpen. Ik heb onmiddellijk me rekening geblokkeerd en ze konden even niet incasseren, nu gaan ze het uitzoeken. Moet je luisteren, je geeft vodafone machtiging om de kosten automatisch te incasseren en dan gaan ze ook voor oplichters incasseren. Als je ze vraag waar t geld naar toe gaat willen ze niet vertelen. KLACHT INDIENENEN en als het niet help, ABONNEMENT niet betalen met zon alle. Klaar
Dat is niet waar..
Future Target is een onderdeel van tonetastic.com dus er is waarschijnlijk een dienst gekocht door jullie (of iemand anders). De mobiele providers hebben niks te maken met de dienstaanbieders ze brengen het alleen in rekening.
Om hiervoor af te melden moet je met je mobiel naar payinfo.mobi gaan, daar staan alle diensten die je hebt aangekocht met je simkaart. BELANGRIJK: Echt met je mobiel waarop de kosten worden gefactureerd.