Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] elke vrijdag 4 smsjes zonder afzender : SMSdiensten afmelden

[Opgelost] elke vrijdag 4 smsjes zonder afzender

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

[Opgelost] elke vrijdag 4 smsjes zonder afzender

Berichtdoor nadeche op 12 sep 2008, 16:47

Oplossing:
STOP naar 2221

Hallo,

Mijn naam is Nadeche en sinds een paar weken krijg ik elke vrijdag 4 smsjes. Ik heb vandaag mijn telefoonrekening gezien en daarop staan de kosten van 27 euro voor 23 smsjes.

Vandaag heb ik weer 4 smsjes gehad:
In het eerste stond: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150915149571 Download nu de funtone van deze week.
In het tweede smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150898788781 Download nu de 2de sms2cash realtone van deze week.
In het derde smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150889834901 Download nu de 1ste sms2cash realtone van deze week.
En in het laatste smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=08091900001504324311 Download nu jou coole wallpaper van de week.

Dit is alles wat er staat. Geen afzender. Ik heb nu wel een specificatie aangevraagd, want hier word ik natuurlijk niet vrolijk van.

Weet iemand wat dit is?
En hoe ik het kan afzeggen?
nadeche

Re: elke vrijdag 4 smsjes zonder afzender

Berichtdoor laarhoven.danny op 14 sep 2008, 12:31

Ik heb precies hetzelfde als jou en wordt ook niet blij van die telefoon rekening op deze manier. Ik vermoedt dat het van Blinko afkomstig was (nog niet zeker) en heb op de Blinko site het afmeld nummer gevonden. Dit was "stop" smsen naar 2221. Ik hoop dat dit werk en ik deze smsjes niet meer ontvang. Ik had mij hier niet voor aangemeld en kreeg deze smsjes zomaar opeens spontaan aangezien ik nooit aan die ongein doe. Groeten en hoop dat je hier wat aan heb.
laarhoven.danny

Berichtdoor SmsAfmelden op 15 sep 2008, 9:28

resultaten van de zoekfunctie

Het is dus inderdaad STOP naar 2221.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor inkie op 14 nov 2008, 17:43

blij dat dit forum bestaat
ik idd ook die rare smsjes en dik betalen terwijl
ik idd ook nooit aan die onzin mee doe!!
kga kijken wat ik er verder mee kan doen hier moet
wat mee gebeuren wil me geld terug
inkie

Berichtdoor Maaike op 21 nov 2008, 17:09

Inderdaad bedankt voor de tip!
ik werd zojuist ook weer gebombardeerd... Hopelijk werkt het!
ps: hebben jullie al ervaring met het terugkrijgen van je geld?

groetjes,
Maaike
Maaike

Berichtdoor patrice op 23 nov 2008, 13:17

hoi

ik werd ook plat gegooid met deze berichten
en ik doe nooit aan die dingen
al maanden werden deze smssen gestuurd
maar hoe je ze moest stoppen kwam ik niet achter
nu dankzij dit forum heb ik wel gevonden hoe het zou moeten kunnen
ik heb de sms verzonden met stop en hoop dat ik er nu van af ben

wel heel vervelend kost veel geld
en mijn mobiel is alleen om berijkbaar te zijn voor mijn kinderen en noot gevallen
ben je in een bespreking gaat dat ding af toch even kijken ja hoor weer onzin
iedereen kijkt je aan moet dat nu
oke is voor bij ga je verder komt er nog een en nog een

groetjes patrice
patrice

Re: [Opgelost] elke vrijdag 4 smsjes zonder afzender

Berichtdoor Brit op 02 dec 2008, 23:08

Door FILTER AAN + code (zie http://www.smsdienstenfilter.nl) te sturen naar 1555 kun je alle SMS abonementen blokkeren.

Ik vind het vreemd dat niemand schijnt te weten hoe hij/zij aan een SMS abonnement komt en er toch aan vastzit en niet weet hoe hij/zij er vanaf moet komen. Is er niemand die kan verklaren hoe het in werking wordt gezet?
Als je ergens je nummer hebt ingevoerd kun je het onder de noemer "onvoorzichtig" laten vallen. Is dit niet het geval, dan is het diefstal en moet er vervolgd kunnen worden.

Ik geloofde mijn 13-jarige dochter niet, maar als ik de signalen hier lees moet ik mijn mening maar herzien.
Brit

Berichtdoor JOHNNIE op 23 dec 2008, 9:41

Hoi Ik heb het net ook gehad en ik zit hier dus al maanden mee te wordtelen dat ik alke vrijdag die sms jes krijg. Niemand kon mij helpen maar ik heb inmiddels al wel een hele hoge rekening van die ongein.
IS HET AL IEMAND GELUKT OM GELD TERUG TE KRIJGEN WANT DIT IS NIET NORMAAL!!!!

nadeche schreef:
Oplossing:
STOP naar 2221

Hallo,

Mijn naam is Nadeche en sinds een paar weken krijg ik elke vrijdag 4 smsjes. Ik heb vandaag mijn telefoonrekening gezien en daarop staan de kosten van 27 euro voor 23 smsjes.

Vandaag heb ik weer 4 smsjes gehad:
In het eerste stond: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150915149571 Download nu de funtone van deze week.
In het tweede smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150898788781 Download nu de 2de sms2cash realtone van deze week.
In het derde smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=0809190000150889834901 Download nu de 1ste sms2cash realtone van deze week.
En in het laatste smsje staat: http://212.239.17.193/p.p?p=08091900001504324311 Download nu jou coole wallpaper van de week.

Dit is alles wat er staat. Geen afzender. Ik heb nu wel een specificatie aangevraagd, want hier word ik natuurlijk niet vrolijk van.

Weet iemand wat dit is?
En hoe ik het kan afzeggen?
JOHNNIE

Berichtdoor SmsAfmelden op 23 dec 2008, 10:31

Allereerst zou je kunnen beginnen met het sturen van STOP naar 2221, zodat je rekening niet op blijft lopen. Daarna zou je de kosten kunnen proberen te verhalen bij de aanbieder van de smsdienst (Blinko?).
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten afmelden