Nadat ik dit topic per ongeluk als concept heb opgeslagen hier nogmaals:
Bij de organisatie waar ik op dit moment de functie ICT stagiair uit oefen hebben we te maken gehad met een MMS dienst waar we ons niet op hebben geabboneerd.
Nu weet ik niet of smsafmelden.info ook MMS diensten verwerkt maar via google is over deze dienst vrijwel niets te vinden.
Het betreft hier de dienst: Dreamgirls
Afzender: 125
Onderwerp: Waarschijnlijk erotiek, zie inhoud voor meer informatie
Inhoud: In de miniatuurweergave van de MMS is duidelijk een schaars geklede dame te zien maar uit beveiligings overwegingen hebben we de MMS niet geopend.
We hebben 'stop' ge-smst naar 125 en kregen bericht dat alle diensten binnen 24 uur worden beƫindigd. Omdat dit vandaag gedaan is weet ik nog niet zeker of dit de oplossing is geweest maar het bericht terug geeft aan dat dit het zou moeten doen.
Ik maak dit topic hier aan niet per see om hulp (tenzij we nog een MMS zouden ontvangen) maar eerder voor mensen die hier misschien ook last van hebben, en misschien dat de website dit kan verwerken in hun database met sms / mms diensten?
Ik zou graag feedback willen krijgen of jullie hier iets aan hebben en / of er mensen zijn die hier eerder mee te maken hebben gehad.
Vriendelijke groet,
Jim