Hallo,
Ik wil iedereen waarschuwen voor wat mij overkomen is, ben via een gewone ontmoetings site met een normale uitnodiging in deze oplichters bende terecht gekomen.
In het verhaal van de persoon word ik uitgenodigd om die persoon te smsn naar een gewoon 06 nummer (0642500445) ik sms. Krijg vrijwel direct antwoord maar heb niet in de gaten dat dat via een 4499 nummer is, want ik verwacht ook een antwoord toch. Sla die persoon direct op onder een naam. ( de volgende berichten zie ik dus alleen die naam).
De persoon vroeg in de uitnodiging nog wel of zijn?haar naam wilde vermelden om één of andere vage reden. Dit heb ik niet gedaan, waarschijnlijk was dat een code. Na verloop van tijd vermoede ik iets vreemds hoewel het inhoudelijk gewone praat was dat het nummer niet klopte met waar ik in eerste instantie naar toe gsmst had. Toen ben ik gaan zoeken en kwam via allerlei fora de meest verschrikkelijke ervaringen tegen zo ook het stop zetten, terwijl het gewoon doorgaat. Ik ben nu in de hoogste boom geklommen met mijn provider TMOBILE, die zegt weinig te kunnen doen behalve het klachten nummer van smsm diensten geven 09004004343 en het stop zetten STOP 4499 ( dit lukte kreeg een afmelding) maar is geen garantie begrijp ik uit de verhalen die ik lees!!!! Via google en http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 19&t=53280 ben ik achter deze criminelen gekomen. Telefuture nederland bv, Berkel in Rodenrijs, Spoorhaven 42-48. /0104286780. Daar heb ik ondanks opnamen, (ook bij Tmobile) verteld dat als het niet op houd ik persoonlijk langs kom en de gevolgen voor hun zijn ( zij schrokken zich de .... en verzekerde mij dat het oke is). Weer Tmobile gebeld, dat als het niet stopt ik per direct een ander nummer wil, dit is mogelijk zeggen zij. Daarna ben ik doorverwezen naar sms gedragscode.nl, blauw vakje sms diensten filter aan gezet, (ook gelukt) ook daar gebeld en een klacht ingediend ( is opgenomen). Zij vertelde dat je de provider wel degelijk aan het werk kan zetten door schriftelijk hun te sommeren om met de smsdienst/com/handhavings/gedragscode in conclaaf te gaan en jou klacht door spelen.
Ongevraagd dus in een verhaal terecht gekomen, waar ik van uit ga dat het nu afgelopen is. Dit kan alleen bestaan dankzij de provider die tenslotte met hun afrekent toch, dus de houding van wij zijn geen partij is mij te makkelijk. WOEST BEN IK !!!
Hoop dat iemand hier wat aan heeft en hoop dat je dit tegen zoveel mogelijk mensen vertelt want ZE hebben dus nu andere strategieën om mensen te lokken. SUCCES