Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes. RegistrerenU hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken. ZoekenGebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum. Geef ons zoveel mogelijk informatieZorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden: - Shortcode
Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen. - Omschrijving Smsdienst
Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie. Wat voor een berichten ontvangt u precies? (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.) - Sms Dienst
Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.
door annickboz op 19 jul 2008, 19:27
Ik had even een vraagje, ik heb sinds vrijdag de samsung soul gekocht met een abbo. van t-mobile, deze gaat pas in per 6 augustus 2008. Nu zit mijn prepaid kaart van orange er nog in. Ik heb vanmorgen er € 10 beltegoed opgezet, en heb van die 10 euro 1 smsje gestuurd, het is nu half 8 en ik heb nog €4,16 over. Gisteren avond had ik nog €4 en die was ook ineens weg. Ik heb net orangeklantenservice gebeld en die zeiden dat ik gistere avond veel smsjes had verstuurd naar code 1987. Zij heeft mij deze site aangeraden en ik kan nergens deze code vinden kan iemand mij misschien vertellen wat deze code inhoud? Ik heb nooit ergens last van gehad en nu ik een nieuwe telefoon heb vliegt me beltegoed op wonderbaarlijke wijze ineens weg.
Alvast bedankt.
Groetjes Annick
-
annickboz
-
door Casmo op 21 jul 2008, 9:57
Beste Annickboz, Er is in Nederland geen smsdienst bekent met shortcode 1987. Weet je zeker dat Orange zij dat je zelf berichten hebt verstuurd, ik neem aan dat je dit niet gedaan hebt toch? Daarnaast kan voor het versturen van berichten nóóit geld in rekening worden gebracht. Alleen voor het ontvangen. Als dat het geval is moeten hun kunnen aangeven waar deze berichten vandaan komen. Dit kan je ook terug vinden op een specifieke telefoon rekening. Ik vindt het erg vervelend voor je, maar bij geen een provider (kpn, vodafone, t-mobile) wordt er iets gevonden voor 1987. Ik wil je toch vragen om meer informatie op te vragen van deze zogenaamde kosten, en eventueel een specifieke rekening te vragen bij Orange. Als het echt niet gaat werken kan je je telefoon laten blokeren voor betaalde smsdiensten op http://www.smsdienstenfilter.nl/. Maar dit betekend dat je nooit meer berichten kan ontvangen van sms diensten.
-
Casmo
-
door Casmo op 21 jul 2008, 10:24
Beste Annickboz, Ik kon het toch niet laten en heb even doorgezocht op 1987. Ik kom in België een sms/voicemail dienst tegen met deze shortcode. Zegt jou de site Carrefour.eu iets? Kan het zijn dat je uit België komt en aangemeld hebt voor deze voicemail dienst? Ze geven wel aan dat de berichten gratis zijn en alleen meldingen geven als je een nieuw voicemail bericht hebt.
-
Casmo
-
door Anouska op 13 sep 2008, 16:22
Hallo Annickboz, Ik heb hetzelfde probleem als jou. Ik heb ook een nieuwe samsung telefoon gekocht en daar zat een t-mobile kaartje bij. Ik wil graag mijn oude nummer houden dus heb ik me mobiel simlockvrij laten maken, zodat ik me orange kaartje er in kan doen. Nu als ik me orange kaartje er in doe word er geld afgeschreven, maar het is alleen bij die nieuwe telefoon. Ik heb gebeld naar orange en zij vertelde dat het nummer 1987 telkens geld er afschrijft, ook zeiden ze dat ik naar http://www.smsfilterdienst.nl moest gaan en dan moet doen wat daar verteld werd. Dat heb ik gedaan maar hielp niet. Nu vraag ik me af of jij misschien der wel vanaf bent gekomen en zoja hoe? Groetjes Anouska je kan me mailen naar anouskapica@hotmail.com
-
Anouska
-
door steffie op 23 sep 2008, 15:01
Hoi allemaal, Ik heb hetzelfde probleem als jullie. Ik zit al 5 jaar bij T-Mobile maar heb dit nog nooit gehad. Het gekke is dat ik de smsjes naar 1987 zou hebben verstuurd vanuit het buitenland.. Maar goed, bij de klantenservice wisten ze van niks, maar moest mijn rekening voortaan goed in de gaten houden. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit probleem.
-
steffie
-
door jojobeertje op 06 okt 2008, 11:06
Ik heb het zelfde probleem als Steffie. En ook de Samsung Soul, al weet ik niet of het daar aan ligt.
Ik heb vanuit Egypte in totaal 30 sms berichten verstuurd naar 1987. Op al mijn andere facturen is hier niks van te vinden.
Ook ik heb daarover al contact gehad met T-mobile, en inderdaad dit nummer is ook bij hun niet bekend. Ze hebben hier een case van gemaakt en als het goed ik krijg ik binnen een maand bericht van ze en krijg ik deze kosten vergoed.
Ik zou dit melden bij T-Mobile en proberen om je kosten vergoed te krijgen.
-
jojobeertje
-
door R. op 17 okt 2008, 19:19
Ik heb helemaal een drama met code 1987! Normaal gesproken betaal ik maandelijks 40 tot 50 euro telefoonkosten, maar deze keer was het 310euro en uit mijn factuuroverzicht blijkt dat ik meer dan 300 keer een sms heb gestuurd naar ´t nummer 1987 terwijl ik in het buitenland zat!! T-Mobile weet iig niet wat voor een nummer dat is en ze zijn nu aan het onderzoeken voor mij, hopelijk krijg ik binnenkort wat meer duidelijkheid en nog belangrijker...ik wil mn geld terug!!
-
R.
-
door jojobeertje op 20 okt 2008, 15:35
Ik kom nog even terug naar dit onderwerp.
Zijn er al mensen die iets meer van T-Mobile gehoord hebben als; "We zoeken t uit, u hoort nog van ons?"
Ik wacht namelijk al een hele poos maar hoor maar niks van ze. Als ik ze bel zijn ze er mee bezig.
Ik vraag me af hoe lang ze je aan het lijntje mogen houden. Bij mij gaat het niet om zo'n groot bedrag en afgeschreven is het al lang. Maar het gaat mij er om, het klopt niet, het is niet mijn schuld, en T-Mobile doet er weinig aan.
-
jojobeertje
-
door Anette op 14 nov 2008, 22:16
Op het moment dat ik de belgische grens over ben gegaan richting Parijs, zou ik doorlopend 2 dagen geSMSt hebben naar nummer 1987. En het stopt weer als ik de grens van Nederland gepasseerd ben. Op de T-mobile factuur staat het gespecifieerd. Maar ik heb niet geSMSt. Hier klopt iets helemaal niet. Ik heb het zojuist gemaild naar klantenservice, het is nu 14 november, ben benieuwd of zij inmiddels er al achter zijn wie die 1987 is...
-
Anette
-
door Yoni op 17 nov 2008, 10:26
Het enige dat ik op dit moment over de shortcode 1987 kan vinden is dit en dit. Hier staat: Roaming : Service 1987/1988/1989 vanuit het buitenland
En: Bel eenvoudigweg naar het gratis nummer 1987 en je bent weer helemaal mee!
De shortcode 1987 is dus duidelijk van Carrefour. Krijg je misschien Carrefour Mobile als provider wanneer je België/Frankrijk inrijd? Volgens hun website bieden ze alleenmaar prepaid aan, geen abonnementen dus dit is wel vreemd.
-
Yoni
-
Keer terug naar SMSdiensten afmelden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
|
|
|