[Opgelost] afzeggen 9988

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

Re: [Opgelost] afzeggen 9988

Berichtdoor ozzy op 29 nov 2008, 9:48

Als je last hebt van nummers kun je het beste gaan naar http://www.smsdienstenfilter.nl
Dit werkte bij mij gelukkig wel.
ozzy

Berichtdoor Bertje T op 29 nov 2008, 20:24

Je moet bellen naar 0900 6623375 en het menu doorlopen, dat is heel makkelijk, geef 9988 op en je mobiele nummer. Dit schreef iemand....
Helaas, heb ik gedaan maar kreeg binnen een paar dagen weer 3 SMSjes. Hup, weer 6 euro armer!!!
Help..... wie kan mij helpen om van deze ROVERS/DIEVEN!!! af te komen??
Ik heb ook een klacht ingediend bij KPN klachtenservice. Zij zijn het per slot van rekening dat geld wordt doorgesluisd naar deze bandieten. Ik heb me namelijk NOOIT aangemeld voor deze onzin.
Bertje T

Berichtdoor Chaimaa op 01 dec 2008, 16:40

Hey mensen ik heb me ook afgemeld met WIN UIT naar 9988 en heb ook gelijk een sms gekregen van 'je bent afgemeld van deze service graag tot ziens'. Het heeft me wel 20 euro beltegoed gekost. Weten jullie misschien of ik nu echt afgemeld ben, want ben bang om weer een beltegoed kaart te kopen maar dan voor niets.
Chaimaa

Berichtdoor Yoni op 01 dec 2008, 18:11

Als ik de bezoekers van onze website mag geloven kan ik zeggen dat je bent afgemeld van deze smsdienst. WIN UIT en YAM UIT werken.
Yoni

Berichtdoor Gast op 02 dec 2008, 12:19

super bedankt. Ik had hetzelfde probleem. Na WIN UIT naar 9988 gsmst te hebben, kreeg ik ook een sms terug met de melding dat ik "'afgemeld was voor deze service"'. Voorheen kreeg ik 3 mailtjes per dag van dit nummer. Ooit meegedaan aan een actie, waaruit deze vervelende sms-jes ontstaan zijn. Dus goed raad: niet overal meer aan mee doen!
Gast

Berichtdoor ASSAULTMED op 03 dec 2008, 20:00

Geachte heren ik heb het zelfde probleem ik verzoek u effe naar deze site te gaan http://www.smsgedragscode.nl/ het geeft u alle info die u nodig heeft om van uw probleem af te komen .

hierbij veel plezier en tot ziens
ASSAULTMED

Berichtdoor Roossss! op 03 dec 2008, 21:53

'WIN UIT' is de oplossing =D
Ik ook de hele tijd last van zo'n smsje : 'Veel plezier met een extra week msn op je mobiel. Maak er gebruik van!'
Thanks voor de forum!
Roossss!

Berichtdoor younes op 04 dec 2008, 9:58

Sinds en 3tal weken ontvang ik om de 2 dagen 3x per dag SMS-berichten van 9988 net de tekst 'veel plezier met een extra week msn op je mobiel. Maak er gebruik van!'
Ik ging ervan uit dat deze berichten van KPN (bij wie ik een abonnement heb) kwamen.
Toch kreeg ik argwaan en ben ik naar de Primafoonwinkel gegaan. Daar werd mij verteld
dat 9988 een oplichterszooitje is en via deze winkel werd de "dienst van 9988" afgemeld.
Wel werd mij duidelijk dat ik per ontvangen bericht € 1,50 moet betalen en dat zal ik binnenkort wel op mijn maandelijkse nota tegenkomen.
Hoe komen die oplichters aan mijn mobiel nummer; alleen mijn familie en kennissen beschikken over dit nummer (en natuurlijk ook KPN). Ik heb niemand toestemming gegeven en ik heb nergens getekend voor 'de opdracht om mij te betalen smsberichten' te sturen. Bij wie kan ik de financiële schade claimen en terugvorderen?
younes

9988 oplichters

Berichtdoor 9988 oplichters op 05 dec 2008, 13:09

Dit is niet normaal!!
Ben 50 euro lichter geworden door deze pure oplichterij
Krijg soms 3 smsjes tegelijk met dezelfde inhoud.

Heb net naar 9988 gesmst met YAM UIT en WIN UIT
Heb vervolgens een sms gekregen dat ik nu afgemeld ben.

Tegen deze mensen moet iets gedaan worden!!
Ze kunnen niet zomaar ongestraft hiermee wegkomen
en hun zakken vullen van hard werkende mensen!!

Hopelijk worden ze gestopt!!
9988 oplichters

Re: 9988 oplichters

Berichtdoor debkool op 05 dec 2008, 14:28

9988 oplichters schreef:Dit is niet normaal!!
Ben 50 euro lichter geworden door deze pure oplichterij
Krijg soms 3 smsjes tegelijk met dezelfde inhoud.

Heb net naar 9988 gesmst met YAM UIT en WIN UIT
Heb vervolgens een sms gekregen dat ik nu afgemeld ben.

Tegen deze mensen moet iets gedaan worden!!
Ze kunnen niet zomaar ongestraft hiermee wegkomen
en hun zakken vullen van hard werkende mensen!!

Hopelijk worden ze gestopt!!
debkool

VorigeVolgende

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden