[Opgelost] afzeggen 9988

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

Re: [Opgelost] afzeggen 9988

Berichtdoor Gast op 18 nov 2008, 16:26

Dit verdient inderdaad juridische actie.
Gast

Berichtdoor De stratenmaker op 20 nov 2008, 21:39

Je kunt je mobiele nummer ook blokkeren via http://www.smsdienstenfilter.nl dan krijg je ook geen smsjes meer van 9988.
De stratenmaker

Berichtdoor ik op 21 nov 2008, 16:46

ik kreeg hier ook 1 x in de week 3 smsjes van allemaal met hetzelfde erin "geniet een week extra van gratis msn" ik heb de tip opgevolgd die ik hier vond en win uit naar 9988 gestuurd en ik kreeg gelijk een smsje dat t afgelopen was...
ik

Berichtdoor ik op 21 nov 2008, 16:48

weet iemand eigenlijk wat dit grapje gekost heeft? (die smsjes? )
ik

Berichtdoor Yoni op 24 nov 2008, 10:02

De kosten voor deze smsdienst zijn €1,50 p.o.b.
Yoni

stoppen graag

Berichtdoor edith op 25 nov 2008, 20:53

bijdeze wil ik stoppen met 9988 en ik krijgt steeds smsjes en dat wil ik niet,
hartelijk dank.
met vriendelijke groeten,

edith
edith

Re: stoppen graag

Berichtdoor Yoni op 26 nov 2008, 10:49

edith schreef:bijdeze wil ik stoppen met 9988 en ik krijgt steeds smsjes en dat wil ik niet,
hartelijk dank.
met vriendelijke groeten,

edith

Beste Edith,

Wij zijn slechts een verzamelsite met aan- en afmeldcodes van smsdiensten, zelf versturen wij geen smsberichten en kunnen deze dus ook niet stoppen voor je.

Bovenaan eerste post staat hoe je je af kunt melden bij deze smsdienst.
Yoni

Berichtdoor Peetje op 27 nov 2008, 11:33

Top deze site want ik wist ook niet hoe ik van 9988 af moest komen. Ik sms yam uit en voila krijg een sms dat ik ben afgemeld:D echt super!!!! Dank je wel
Peetje

Berichtdoor oplossing !! op 27 nov 2008, 11:40

Oplossing: sms "win uit" en je bent afgemeld. niet naar 0900 bellen, dat kost 54cent per minuut tot een max van 27.50 euro. ontvangen bericht kost 1.50euro ik kreeg er 4 op een dag x 2 weken is al 84 euro!!!
oplossing !!

Re: afzeggen 9988

Berichtdoor Manon op 28 nov 2008, 12:05

He oud collega :mrgreen: , ik had hetzelfde probleem, alleen mijn rekening heb ik nog niet gezien. weet ook niet hoe ik lid ben geworden van dat MSN-en, maar vervelend is het wel. Ik heb het nu hoop ik gestopt door Yam uit naar 9988 te sturen. En kreeg netjes een melding terug; dat ik ben afgemeld voor deze service. Nu maar hopen dat het de goede service is. :roll:
liekie schreef:Hallo,

Ik wil hierbij zeggen dat ik 9988 wil stoppen het kost men steeds beltgoed en krijg steeds hetzelfde en dat wil ik niet meer,

Wie kan mij zeggen hoe ik moet stoppen en hoe is het in mijn bericht moet zetten om te stoppen.

Alvast bedankt

Mvg Angelique
Manon

VorigeVolgende

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden