onmogelijk afmelding o.a. Telefuture

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

onmogelijk afmelding o.a. Telefuture

Berichtdoor MarW op 12 okt 2008, 14:18

al maanden mee bezig. Heeft me al 100en Euro's gekost. Gaat om 2 nrs. waarop de ongevraagde sms-jes binnenkomen.
1. 5030
2. 6464

iemand een goed idee ?

heb al alles gedaan. Steeds antwoord op sms-en, bellen en mailen: 'ja, stopt nu direct. Neen dus. Mijn sms-en en bellen naar hén kost me ook weer geld.

makkelijk rijk worden is een gat in de markt zo (?)

bvb dank en een vriendelijke groet
van
Marja
MarW

Re: onmogelijk afmelding o.a. Telefuture

Berichtdoor Yoni op 13 okt 2008, 10:03

STOP zou moeten werken bij 6464. Mocht dit niet werken, probeer het eens via Mobile Guardian

5030 heeft zoals u hier kunt zien redelijk wat diensten, hier hebben we wat meer informatie voor nodig, willen wij de juiste afmeldcode kunnen geven. Ook hier kunt u natuurlijk STOP, OFF of UIT proberen.
Yoni

Berichtdoor marise op 13 okt 2008, 14:19

Bel eens naar "Telefuture"op 010-4286790. Je krijgt een zekere Mischa aan de lijn die je doorverbind met een bandje. Daar op moet je de smscode in toetsen en je telefoonnummer. Elke keer mislukt dat, weer proberen en dan Miisha even uitleggen dat het niet lukt. Op een gegeven moment zegt ze"nu lukt het wel"! En inderdaad!! Na weken is mijn schoonzoon verlost van 5005. Dit likt ook met andere sms nummers, is mijn ervaring. Maar wel even volhouden! Succes.!!!
marise

Berichtdoor gemma op 18 nov 2008, 18:09

Yoni schreef:STOP zou moeten werken bij 6464. Mocht dit niet werken, probeer het eens via Mobile Guardian

5030 heeft zoals u hier kunt zien redelijk wat diensten, hier hebben we wat meer informatie voor nodig, willen wij de juiste afmeldcode kunnen geven. Ook hier kunt u natuurlijk STOP, OFF of UIT proberen.

deze laatste wat je verteld reageert dus niet bij stop off of uit,,
als je shorcode + stop doet ook niet dus daar blijf je gewoon aan vast zitten
gemma

Berichtdoor Hellie op 01 dec 2008, 9:24

sms "MG STOP" naar 5030.
Hellie

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden