huizenspotter naar 1008 PAS HIER VOOR OP!! Zijn oplichters!!

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

huizenspotter naar 1008 PAS HIER VOOR OP!! Zijn oplichters!!

Berichtdoor Theo op 16 nov 2008, 21:53

Heb dus een sms gestuurd naar 1008 met spot postcode en huisnummer.
Je zou dan 2 smsjes krijgen a 1,50.
Nou, niet dus.
Ik heb op dit moment al 12 smsjes a 1,50 gehad. Heb gekeken bij sms1008.nl
Daar staat niets op over de eigenaar.
Het woordje HELP sturen helpt dus niet.
Krijg je gewoon een sms terug met verwijziging naar de website waar je net vandaan komt.
Als je ABOINFO stuurt krijg je een code die je moet invoeren.
Dan zeggen ze doodleuk dat ik geen sms abonnement heb.
Maar voorlopig blijven de smsjes binnenstromen.
En het zijn iedere keer dezelfde 2 smsjes.
Pure oplichting dus!!. Oppassen voor die lui.
Theo

Re: huizenspotter naar 1008 PAS HIER VOOR OP!! Zijn oplichters!!

Berichtdoor Frans op 25 nov 2008, 16:55

Serieus?
ik heb ook gesmsed maar kreeg geen reactie terug. heb jij meteen een reactei gehad?
:(
Frans

Berichtdoor nur op 26 nov 2008, 10:44

ik heb 2 reacties gehad maar die sloegen nergens op! ook ik denk dat het oplichters zijn, want er klopte niets van het huis.
nur

Berichtdoor Ramona op 01 dec 2008, 11:11

Ik heb ook een sms gestuurd naar 1008 en kreeg maar 2 sms-jes. De eerste was met het bedrag en grootte van het huis (hier klopte alleen helemaal niets van!!) en de 2e was met wijkinformatie. Vreemd dat jij zoveel sms-jes krijgt, succes ermee!
Ramona

Berichtdoor Kim1234 op 07 dec 2008, 11:26

Ik heb ook gesmst maar krijg geen reactie terug!
wat een flutservice.
Kim1234

Berichtdoor jvk_001@hotmail.com op 30 dec 2008, 21:17

Inderdaad, ik kreeg ook 6 smsjes bij 1 adres, mijn thuis adres. De verstrekte informatie sloeg NERGENS op! Nu had in in eerste instantie niet echt erg in de prijs van deze dienst, nu besloot ik t adres van de buren in te vullen. Resultaat? Exact DEZELFDE informatie als ons huis(ditmaal wel in 2 berichtjes), dit huis is echter meer dan de helft kleiner daar hoef je geen architect voor te zijn om dat te zien.
Mijn telefoon rekening? Om daar maar over te zwijgen! Laat het uit je hoofd en gebruik deze dienst NIET!!
jvk_001@hotmail.com

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden