Stop sms van 4050

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

Stop sms van 4050

Berichtdoor rp op 10 sep 2008, 23:53

Ik wil mij afmelden bij 4050 maar als ik type sms stop of stop sms
krijg ik de melding terug dat sms niet wordt herkent.

Dit kost mij nu elke keer veel geld en dat is niet gewenst.

kan iemand mij leten weten wat ik moet doen.
rp

Re: Stop sms van 4050

Berichtdoor Yoni op 11 sep 2008, 9:18

Poker smsdienst
Fruitmachine smsdienst

Hier staan afmeldcodes, helpdesk telefoonnummers, helpdesk e-mailadressen, websites en een afmeldsite.

Gebruik voortaan de zoekfunctie eerst, er zijn genoeg gegevens op onze website te vinden over deze shortcode.
Yoni

Re: Stop sms van 4050

Berichtdoor Gast op 06 nov 2008, 10:31

Wij hadden dit ook en gelukkig was het mogelijk om ook af te zeggen via dat 0900 nummer.
Er werd toen netjes bij gezegd dat we een week niet moesten opwaarderen zodat ook de evt. al verzonden smsjes zouden vervallen.
Gast

Re: Stop sms van 2050

Berichtdoor stevenduintjer op 14 nov 2008, 14:30

Gast schreef:Wij hadden dit ook en gelukkig was het mogelijk om ook af te zeggen via dat 0900 nummer.
Er werd toen netjes bij gezegd dat we een week niet moesten opwaarderen zodat ook de evt. al verzonden smsjes zouden vervallen.
stevenduintjer

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden