Meer informatie

Deel hier uw ervaringen met SMS Afmelden

Meer informatie

Berichtdoor Invisibleman op 03 aug 2008, 15:39

Geachte dames en heren,

Allereerst wil ik zeggen, dat ik smsafmelden een goed initiatief vind. Zoals menig anderen heb ik ook eens 'n keertje mee gedaan met een TV of radio spelletje en moest ik a, b of c sms naar 'n nummer. Achteraf kreeg ik een SMS dat ik MT of TM AAN terug moest sms'en om te zien of ik had gewonnen. Geen enkele melding dat ik mij verder ergens aan verbond. Na dit gedaan te hebben, kreeg ik in eerste instantie geen melding meer, dus ik dacht dat ik pech had.

Later kreeg ik echter diverse sms'jes, welke ik direct verwijderde. Omdat ik dacht, weg is weg en ik hoefde die toch niet te betalen, FOUT dus.

Per toeval kwam ik, via internet, erachter, dat er meerdere mensen waren en dat ik TM of MT UIT of OFF moest sturen naar dat ene nummer. Dit heb ik voor de zekerheid maar gedaan.

Nu kreeg ik laatst inderdaad een telefoon rekening warin voor zo'n 12 euro aan mij belast werd door ene 4269-GABY. Gezien de reactie's op internet, kwam ik er nog goedkoop ervan af.

Maar er staat tevens nog een andere gekozen dienst op (TCT\[14]Sms Infodi). Van deze weet ik niet waar deze vandaan komt. Ik heb HI heden 'n mailtje gestuurt, dat zij mij door moeten geven bij welk bedrijf dit hoort.

Ik ga ervan uit, dat ik niet de enige ben, die niet op de sms'jes reageert en deze gewoon verwijdert en later pas op de afschrift, ziet wat er precies is gebeurt. Daar de afzender bij TCT\[14]Sms Infodi niet door mij te achterhalen is, lijkt het mij indien mogelijk, een tip voor jullie om dergelijke informatie in jullie database mee te nemen, zodat ook gezocht kan worden, zoals e.e.a. op je telefoonrekening staat.

Zie onderstaande foto, voor meer info:

met vriendelijke groeten,
Hans Spijksma

Afbeelding
Invisibleman

Re: Meer informatie

Berichtdoor Casmo op 18 aug 2008, 17:19

Beste Hans Spijksma,

Bedankt voor de tip. Het is inderdaad een mogelijkheid om deze informatie bij de diensten toe te voegen. Hiervoor hebben we ook de "omschrijving" bij de diensten.

Het probleem is alleen dat het bijna onbegonnen werk is om alle diensten hiervoor in te vullen. Wel is het mogelijk om dit door de bezoekers laten vermelden die ervaring hebben met zulke diensten zoals dit topic.

Ook door dit soort topics worden wij goed gevonden:
http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... eken&meta=
Gelukt? Laat het ons en de rest het weten op ons SMS forum!
Casmo

Plaats een reactie

Keer terug naar Wat vindt u van SMS Afmelden?