"u bent nu aangemeld bij ringtoonjack"

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

"u bent nu aangemeld bij ringtoonjack"

Berichtdoor Thijs-blackberry op 18 aug 2010, 10:03

Hallo allemaal,

ik heb zojuist een een sms ontvangen van 7733 met daarin de volgende mededeling:

U bent nu aangemeld bij Ringtoonjack. U ontvangt nu elke week een nieuwe Ringtoon. Dienst stoppen sms GO STOPPEN naar 7733.

Nu heb ik op google gezocht naar deze dienst en op deze website gezocht naar deze dienst maar ik kan er niks over vinden. Wel zie ik het nummer 7733 vaker terug komen met verschillende diensten.

Weet iemand wat ik het beste kan doen? Het lijkt mij er op dat wanneer ik niets doe er waarschijnlijk ook niets gebeurd maar wellicht heeft iemand er al ervaring mee.

gr. Thijs
Thijs-blackberry

Re: "u bent nu aangemeld bij ringtoonjack"

Berichtdoor manita op 18 aug 2010, 20:51

Hallo,

Ik heb dus precies hetzelfde ook om 10.00 een berichtje van ringtoon Jack. Ik dacht dat iemand me had opgegeven of zoiets. Ik heb dus een paar keer geprobeerd terug te sms en met GO STOPPEN, nou dan klopten de tekens weer niet, Waarschijnlijk ben ik nu een stuk armer. Ik hoop maar dat ik er niet aan vast zit want hoe kom je eraf. Het sms je werkt duidelijk niet. Als je dus weet hoe het werkt dan hoor ik het graag

Groet Manita
manita

Berichtdoor robbert_breda op 18 aug 2010, 21:57

Ik kreeg vandaag rond 1 uur ook precies dezelfde sms.

Hoe is het nogelijk dat dergelijke mensen oplichters zo hun gang kunnen gaan.

Ik heb niet gereageerd ga hier dus ook niet voor betalen.

gaat over sms dienst 7733.

Google maar eens het zijn oplichters, de opta moet ze maar eens weer aanpakken.

Gr Robbert
robbert_breda

Berichtdoor Rudokus12 op 20 aug 2010, 23:10

Hallo

Voor mij hetzelfde verhaal. Ik heb op 18 augustus om 10:52 deze sms ontvangen. Niet om gevraagd. Ik heb diedag ook skype op m'n PC gezet en daar moest ik ook ergens mijn telefoon nummer invullen. Misschien zit er een relatie in. Afmelden lukt mij niet ook al doe je wat er in de SMS aangegeven wordt om de dienst op te zeggen.
Ik begrijp niet goed goe je voor iets waar je niet om hebt gevraagd aan vast kan komen te zitten en dat je uiteindelijk geld gaat kosten.

Grt Ruud

Gr Ruud
Rudokus12

Berichtdoor robbert_breda op 20 aug 2010, 23:15

Ik heb dus niet gereageerd op dat bericht, het is eigelijk gelijk als spam niet op reageren als je geen verbinding tot die dienst gemaakt hebt kan je er nooit aan vast zitten.

Het afmelden kost dus dan geld en telkens sturen de mensen de reactie terug, kat in het bakkie. Dat is precies wat ze willen.

Dus NOOIT reageren. gewoon negeren.
De relatie tot skype geloof in niet in denk dat ze in random nummers genereren en sms -jes versturen via de pc.

Sterke Robbert
robbert_breda

Keer terug naar SMSdiensten afmelden