Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld. Duidelijke titelGeef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst. InformatieWanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden. - Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
- Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
- Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
- Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
- Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
- Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
- Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)
LET OP:- Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
- Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.
door gamefreak op 04 maart 2010, 17:24
Ik ben er net niet ingetrapt zeg maar, ik had contact met een leuk meisje dacht ik, maar in de eerste mail die ze me stuurde moest ik gelijk al gaan sms'en. Toen eerst ff op google dat nummer 2828 opgezocht en zo op deze site terechtgekomen. Pure oplichterij gewoon, ben blij dat ik me mobiele nummer nog niet gegeven heb. Ik hoop dat anderen ook zo verstandig zijn als ze zo'n e-mail terugkrijgen.
-
gamefreak
-
door matt op 08 mei 2010, 12:54
Mensen volgens mij moet je gewoon STOP smsen, dat werkte bij mij! en verder is het echt oplichterij ja. Hiermee had ik die chick geconfronteerd, word ze boos opmij.. kutwijf! iig hiermee moet het lukken succes!
-
matt
-
door mderuijter op 09 jul 2010, 15:31
Hallo Allemaal! Ik heb gister ook een heel aantal smsjes gekregen van een ene Amalia. Als ik PP Amalia smsste naar 2828 zou ik gewoon in contact komen met haar waar geen abonnement kosten aan verbonden waren. Ik heb dat met mijn stomme kop gedaan en kreeg idd een heleboel geile smsjes... Allemaal leuk en aardig. Om er vanaf te komen heb ik weer PP Amalia gesmst maar nu met stop erachter dus: PP Amalia stop naar 2828. daarna kreeg ik een sms dat ik was afgemeld. echter een uur later kreeg ik weer een geile sms. dus heb ik hetzelfde gesmst en kreeg weer een bevestiging en nu ben ik er vanaf. Dus sms de naam van je "chick" + stop naar 2828 en je bent er vanaf!!
Succes
-
mderuijter
-
door dasilva0902 op 27 jul 2010, 9:24
He mensen. dit is toch gaar ofnie. aangezien dat er zo veel mensen al door genept zijn.. Is hier iets tegen te doen? en is dit het enige forum? want als dit mag in nederland wil ik ook wel een 06-sms lijn hahha  nee maar ik ben ook genept via Relatie planet, ook met een heel verhaal, als jullie willen plak ik die hier onder. maar dit doen ze al heel wat jaren aan de datums van al deze furums te zien.. ik heb het met mijn prepaid gedaan maar die tikte ook lekker weg, vanochtend kreeg ik weer een sms maar kreeg u heeft niet voldoende prepaid tegoed haha dus laat m ff zo staan voorlopig. wel klote dat dit kan via relatieplanet want daar verwact je toch iets serieus,, greetZ Roberto
-
dasilva0902
-
door plvbp op 28 jul 2010, 13:45
hoe kan ik afmelden kan iemand mij helpen??
-
plvbp
-
door dasilva0902 op 29 jul 2010, 5:52
Lees het bericht beven die van mij.. greetZ
-
dasilva0902
-
door wouterwous op 15 okt 2010, 23:49
 Beste mensen, wat een teringstreek he, stom dat wij er ingetuimeld zijn, maar wie verw8 dat op een datingsite!!!!???? Zulke lui moeten ze een nekschot geven!! Ik zou willen dat ik kon achterhalen waar ze wonen, I'll BRING THEM HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar laat dit een lesje zijn... voor ons allemaal, moet trouwens 'stop' smse. Succes lotgenoten grtz from a angry twisted man
-
wouterwous
-
door barabas op 06 nov 2010, 12:37
ik ben er dus ook ingestonken. Ik stuurde een sms naar een 06-nummer. Probeerde ook te bellen met dat nummer, maar daar kwam geen zinnig contact uit voort. Uiteindelijk heb ik 'haar' (kan in werkelijkheid natuurlijk net zo makkelijk een vent zijn) sms beantwoord.
Ik heb dus geen code ingetypt, ik heb zoiets gesmst als "Hoi Iris, ik heb je geprobeerd te bereiken maar bla bla...". En toch begon daarna de ellende. Ik heb dus ook geen idee wat voor code ik nu zou moeten ingeven om er vanaf te komen. Als ik nu of...
STOP HOI STOP IRIS STOP
terug sms, ben ik bang dat me dat allen maar extra geld gaat kosten. Gelukkig heb ik prepaid, dus de schade is bij mij beperkt. Maar ja: als ik nu opwaardeer, ben ik dat tegoed waarschijnlijk zo weer kwijt.
Ik ga eens bellen met de klantenservice van mijn provider: Vodaphone. Vodaphone kon niets voor me doen maar gaf me wel zinvol advies.
Laatst bijgewerkt door barabas op 06 nov 2010, 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt
-
barabas
-
door barabas op 06 nov 2010, 13:11
Via http://www.smsdienstenfilter.nl/ heb ik nu alle sms-diensten geblokkeerd. Maar om dat te kunnen doen, had ik eerst beltegoed nodig. Dus ik heb 10 euro prepaid aangevuld. Die zal ik wel snel kwijt zijn denk ik. Want de blokkade is pas over 3 dagen actief. Via http://www.smsgedragscode.nl/ ben ik er achter gekomen welk bedrijf achter deze 'sms-service' 2828 steekt. Hun website is: http://www.telefuture.nl. Ik vermoed dat dit bedrijf zelf niet de dader is, maar dat zij de technische faciliteiten bieden waarmee de oplichting kan plaatsvinden. Ik vermoed dus dat er weer een ander bedrijf is, dat gebruik maar van hun sms-diensten en uiteindelijk verantwoordelijk is voor de oplichting. Informatie over de dienst: 1-op-1 chat Naam van de dienst 1-op-1 chat Omschrijving 1-op-1 chat Bijzonderheden Verkorte code 2828 Afzender 2828 Aanmeldcommando nvt Afmeldcommando nvt Kosten in euro 1,50 per ontvangen bericht. Frequentie Max. 2 betaalde retour berichten per ontvangen sms. Helpdesk telefoon 0900-2110211 Helpdesk openingstijden 24 uur. Helpdesk kosten 10 cpm. Helpdesk email 3010@targetmedia.nlHelpdesk website http://www.3010sms.nlNaam Content provider Club Com Adres Content provider Postbus 85707 2508 CK den Haag Service provider TelefutureTelefutureSpoorhaven 42-48 2651 AV Berkel en Rodenrijs Tel.: +31 (0)10 428 67 90 Fax: +31 (0)10 495 13 96 E-mail: info@telefuture.nl
-
barabas
-
door washu op 06 nov 2010, 17:03
ik kreeg een sms van een meid die zich zita noemde,vond dit heel vreemd want ik heb dit telefoon nummer pas een week, vond het wel spannend en heb een sms terug gestuurd, ben er nog niet achter hoe ze aan mijn nummer is gekomen en volgens haar heb ik haar als eerste een berichtje gestuurd, dus niet, vandaag kreeg ik telefoon van vodafone of ik in de gaten had dat mijn kosten drastisch aan het stijgen waren en dat mijn telefoon geblokkeerd zou worden als ik nog meer kosten maakte, ik heb stop ge-sms-t naar 2828 en kreeg de bevestiging dat de service stop gezet was, nu maar hopen dat het klopt, het vreemde is dat ik me nooit heb aangemeld bij hun en dat vodafone zegt dat ik het eerste berichtje heb gestuurd, wat ik nooit gedaan heb, heb alleen gereageerd op een berichtje dat ik heb gekregen, kunnen jullie me mischien vertellen hoe ik kan controleren wie mijn nummer aan die service heeft gegeven ? ps. stop sms-en helpt niet kreeg net weer een bericht van haar. dit kan toch zomaar niet, heb echt hulp hierbij nodig
-
washu
-
Keer terug naar SMSdiensten afmelden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

|
|
|