4664

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

4664

Berichtdoor angel op 10 feb 2010, 16:32

Vanochtend ontving ik een email van mijn vriendin.
Hierin wordt gemeld dat het met Valentijn te maken heeft en dat er een geheim bericht voor mij is achtergelaten. Ik moest daarvoor 4664 smsen. Daarna kwam het volgende bericht: Van harte welkom bij het geheime bericht.
Lees het volgende smsje om je bericht te kunnen lezen.
Veel plezier met het geheime bericht via 4664.
Het volgende smsje bestond uit een soort code tekst, niet te lezen.
Vervolgens heb ik een STOP sms verstuurd naar 4664 waarna ik het bericht kreeg:
U bent nu succesvol afgemeld voor de dienst ANO
U ontvangt vanaf nu geen betaalde berichten meer.
Dit bericht stuurde ik om 10:05.
Vervolgens ontving ik toch weer een gecodeerd bericht!
Weer STOP sms verstuurd en toen kreeg ik het bericht dat ik niet aangemeld ben voor deze dienst.
Wat schetst mijn verbazing, zojuist ontving ik maar liefst 8 smsjes in codetaal.
HELP!
angel

Re: 4664

Berichtdoor SmsAfmelden op 11 feb 2010, 10:06

Wat heb je precies gestuurd naar 4664?

Eén van deze afmeldcodes zou moeten werken:
STOP GEHEIM
STOP BERICHT

Als ik je verhaal zo lees, gok ik de eerste.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor leente op 20 feb 2010, 15:58

hee!

ik heb precies hetselfde!,
kan iemand mij alsjeblieft helpen! :?:
leente

Berichtdoor jandevries op 21 feb 2010, 15:42

Ik zit in hetzelfde schuitje. Zogenaamde valentijn mail, nummer opgeven en BAM daar ging 20 euro beltegoed. Je kan begrijpen dat ik ongelofelijk pisnijdig ben. Als dit doorgaat koop ik een andere sim-kaart. Het eindeloze gekloot wil ik niet mee maken. Voor 20 euro mobiel afgezet worden is meer dan genoeg voor de rest van me leven.
jandevries

Berichtdoor pluis op 22 feb 2010, 16:36

hallo heeft iemand er een oplossing voor?
mijn tante heeft precies het zelfde
\dis kreeg ik
Kun je me helpen? Ik heb een mailtje van een kennis gekregen met de mededeling geheim bericht. Moest ik op mijn mobiel intoetsen 4664 en ok om bericht te zien. Wat denk je het regende sms-jes. Kosten 19,75 tot nu toe. Ik weet niet hoe ik het kan stopzetten. Weet jij dat?

ik hoop snel reactie iemand die het weet
pluis

Berichtdoor SmsAfmelden op 23 feb 2010, 9:45

Hebben jullie mijn bericht wel gelezen en geprobeerd?
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor bianca1987 op 23 feb 2010, 14:09

Ook ik was slachtoffer van 4664! 65 euro kwijt in een maand voor niks!
Maar ik heb de oplossing gevonden voor alle smsdiensten stopzetten ga naar http://www.smsdienstenfilter.nl/
En om erachter te komen van wie het is ga naar http://www.smsgedragscode.nl
bianca1987

Berichtdoor bianca1987 op 23 feb 2010, 14:11

bij deze link http://www.smsgedragscode.nl staan ook de afmeldcodes aangegeven!!
bianca1987

Berichtdoor elmo op 04 apr 2010, 11:38

Ik ben net als jullie de dupe van deze rotstreek. Ik vroeg me alleen af of je dit geldt ook terug kunt krijgen op één of andere manier. Of is mijn 30 euro gewoon weg aan onzin!
elmo

Berichtdoor SmsAfmelden op 08 apr 2010, 8:45

Als het bedrijf dat de sms-berichten naar jou heeft gestuurd zich niet houdt aan de sms gedragscode (http://www.smsafmelden.info/sms-regelgeving) en de sms-berichten naar jou dus onterecht verstuurd zijn, kun je dit verhalen bij de aanbieder van de sms-dienst.
SmsAfmelden

Keer terug naar SMSdiensten afmelden