[Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

Re: [Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Berichtdoor gamefreak op 04 maart 2010, 17:24

Ik ben er net niet ingetrapt zeg maar, ik had contact met een leuk meisje dacht ik, maar in de eerste mail die ze me stuurde moest ik gelijk al gaan sms'en. Toen eerst ff op google dat nummer 2828 opgezocht en zo op deze site terechtgekomen. Pure oplichterij gewoon, ben blij dat ik me mobiele nummer nog niet gegeven heb. 8-)
Ik hoop dat anderen ook zo verstandig zijn als ze zo'n e-mail terugkrijgen.
gamefreak

Berichtdoor matt op 08 mei 2010, 12:54

Mensen volgens mij moet je gewoon STOP smsen, dat werkte bij mij!
en verder is het echt oplichterij ja. Hiermee had ik die chick geconfronteerd, word ze boos opmij.. kutwijf! iig hiermee moet het lukken succes!
matt

Berichtdoor mderuijter op 09 jul 2010, 15:31

Hallo Allemaal!

Ik heb gister ook een heel aantal smsjes gekregen van een ene Amalia.
Als ik PP Amalia smsste naar 2828 zou ik gewoon in contact komen met haar waar geen abonnement kosten aan verbonden waren. Ik heb dat met mijn stomme kop gedaan en kreeg idd een heleboel geile smsjes...

Allemaal leuk en aardig. Om er vanaf te komen heb ik weer PP Amalia gesmst maar nu met stop erachter dus: PP Amalia stop naar 2828. daarna kreeg ik een sms dat ik was afgemeld. echter een uur later kreeg ik weer een geile sms. dus heb ik hetzelfde gesmst en kreeg weer een bevestiging en nu ben ik er vanaf.

Dus sms de naam van je "chick" + stop naar 2828 en je bent er vanaf!!

Succes
mderuijter

Re: 2828, Hulp gevraagd

Berichtdoor dasilva0902 op 27 jul 2010, 9:24

He mensen. dit is toch gaar ofnie.
aangezien dat er zo veel mensen al door genept zijn..

Is hier iets tegen te doen?
en is dit het enige forum?
want als dit mag in nederland wil ik ook wel een 06-sms lijn hahha :P

nee maar ik ben ook genept via Relatie planet,
ook met een heel verhaal, als jullie willen plak ik die hier onder.
maar dit doen ze al heel wat jaren aan de datums van al deze furums te zien..

ik heb het met mijn prepaid gedaan maar die tikte ook lekker weg,
vanochtend kreeg ik weer een sms maar kreeg u heeft niet voldoende prepaid tegoed haha
dus laat m ff zo staan voorlopig.
wel klote dat dit kan via relatieplanet want daar verwact je toch iets serieus,,

greetZ Roberto
dasilva0902

sms code 4949

Berichtdoor plvbp op 28 jul 2010, 13:45

hoe kan ik afmelden kan iemand mij helpen??
plvbp

Berichtdoor dasilva0902 op 29 jul 2010, 5:52

Lees het bericht beven die van mij.. greetZ
dasilva0902

Vorige

Keer terug naar SMSdiensten afmelden