Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] SMS 4443 - Fashion tip 7.wml (sms247) : SMSdiensten afmelden

[Opgelost] SMS 4443 - Fashion tip 7.wml (sms247)

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

[Opgelost] SMS 4443 - Fashion tip 7.wml (sms247)

Berichtdoor supernaut op 18 jan 2010, 19:10

Op mijn telefoonrekening zag ik dat er 9 keer een bedrag van 2,52 geboekt staat, met als bestemming 4443-cmtelecom300-2. De dienst is geactiveerd op 16 december via een sms vanaf mijn telefoon naar nummer 4443 met de tekst OK. Het rare is: ik weet zeker dat ik die sms NIET zelf verzonden heb. Direct na de aanmelding, zo valt te zien op mijn telefoonrekening, is er direct binnen 3 minuten 3 x het bedrag van 2,52 afgeboekt. Ik heb de afgelopen maand regelmatig sms-jes gekregen met de tekst: 1@sms247.tv Fashion Tip 7.wml. Ik heb er echter nooit acht op geslagen, omdat ik onbekend was met het fenomeen sms-diensten. Inmiddels heb ik me via smsdienstenfilter afgemeld, maar het duurt drie dagen voordat dat in werking treedt.

Wie heeft er een idee wat er aan de hand is en hoe kan ik per direct opzeggen?

Alvast bedankt .
supernaut

Re: SMS 4443 - Fashion tip 7.wml

Berichtdoor SmsAfmelden op 19 jan 2010, 9:31

Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Re: [Opgelost] SMS 4443 - Fashion tip 7.wml (sms247)

Berichtdoor supernaut op 19 jan 2010, 22:04

Van 4050, 5028 en 6464 krijg ik het bericht dat ik er niet ben aangemeld. Van 2050 krijg ik een sms terug met de vraag "het betreffende keyword van de dienst + STOP naar 2050 " te sturen. Kun je me zeggen wat het keyword is?
supernaut

Berichtdoor supernaut op 21 jan 2010, 8:47

Is er iemand die de vraag uit mijn vorige mail kan/wil beantwoorden? Alvast bedankt.
supernaut

Berichtdoor SmsAfmelden op 21 jan 2010, 9:46

Het keyword durf ik niet te zeggen. Een 'OK' sms is vaak het bevestigen van je vorige sms bij aanmelding (hierin staat dus ook het keyword). Hiervoor zou je moeten weten wat het eerste bericht is dat gestuurd is. Je kunt OK STOP proberen maar het lijkt me heel sterk dat OK het keyword is.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor rosanne op 02 feb 2010, 17:01

Ik snap er niets van Jony
Hoe kan het nu opgelost zijn bij 4443
Als ik Sms stop, sms naar ze dan zeggen ze dat mijn sms niet herkend word.
Oplichterij natuurlijk want Help helpt ook niet
Wie kan me helpen er vanaf te komen?
Groetjes Rosanne
rosanne

Berichtdoor SmsAfmelden op 03 feb 2010, 10:10

Krijg je ook sms-berichten van sms247 of van een andere aanbieder?
SmsAfmelden

Berichtdoor bavelp op 10 feb 2010, 7:42

Goede morgen,

Ook ik krijg regelmatig ongevraagde berichten met als tekst :
Dienstbericht Fashion Tip gevolgd door diverse 18W,24W,5 WML.
Ik ben 74 jaar en ik weet niet hoe ik dit moet afmelden
Men spreekt van key word en size code.
Wie kan mij helpen svp.

Groeten,Paul vanBavel
bavelp

Berichtdoor SmsAfmelden op 11 feb 2010, 10:03

STOP sturen naar 4443 schijnt te werken.
SmsAfmelden

Berichtdoor Mara Thea op 13 feb 2010, 20:59

Op mijn rekeningoverzicht van t-mobile zag ik ook dat er wel 20 x € 2,52 in rekening is gebracht door 4443. Ik heb idd vaak sms gehad, maar ze steeds genegeerd.
Kan me niet herinneren dit ooit aangemeld te hebben.
Kan T-mobile er ook iets aan doen of kan ik restitutie vragen. Ik vind het schofterig dat zoiets kan. Afmelden met STOP 4443 dus ?
Mara Thea

Keer terug naar SMSdiensten afmelden