[Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

Re: 2828, Hulp gevraagd

Berichtdoor robjossten op 21 okt 2009, 23:37

hallo miranda met verbazing heb ik jouw verhaal gelezen .je man heeft zich aangemeld op die service mischien wilde hij stiekem vreemd gaan .je krijgt niet zo maar van die sms als je je niet aanmeld.
dit moet dus wel gebeurt zijn dat aanmelden .ik zou maar eens goed met hem praten want hij liegt erover.
ikzelf heb ook wel eens via marktplaatas of lexa en relatieplanet zulke dingen via email gekregen en ook op mijn telefoon .ik heb het nooit geactiveerd dus ik zit er niet aan vast .dus al die mensen die hier klagen je word niet zomaar bestookt met die sms ,je hebt je eens aangemeld ,je laten ompraten door iemand aan de andere kant en en het geactiveerd nu zit je er aan vast ,tja ik denk dan eigen schuld dikke hele dikke bult en nu hier uitklagen lekker he
.ik dacht dat mensen nu wel wisten dat het allemaal nep was .en miranda je man liegt erover geen twijfel mogelijk

Ik heb een vraag zins ik mijn vriend mijn tel heb gevenen krijgt hij (wat ik dan weet ) al 2 smsjes van een vrouw op nr 2828 met een verhaal van of hij geil is en al dat soort dingen, snap er helemaal niks van heb het nr nu al 1,5 jaar in die tijd noooit maar dan ook nooit last van gehad en zins ik het aan hem heb gevenen komt er zoon sms binnen, dus ik tegen heb gezecht dat hij ff naar orange moest bellen om te vragen of dat stop gezet kan worden, hij beweert dat hij heeft gebelt en hun weer zouden bellen om hem verder te helpen is nu dus een week geleden, dus ik dacht ik ga bellen hij staat tenslote op mijn naam, die vrouw van orange zegt tegen mij dat er veel meer word gesmst en word gekregen dan maar 2 hmm beetje erg vaag ik vraag aan haar of dat stop gezet kan worden, nou niet dus het een een chat shit dat moet jou nr accepteren hmmm snap er nu helemaal niks meer van, kan iemand gebruik maken mijn mijn diensten of liegt mijn man tegen mij????????? help als je blieft koste gaan echt om hoog, had 40 euro op gespaart die zijn verbelt met exstra koste van wel 57 euro als ik geen 40 euro had op gespaart dan betaals je ik dus veel meer dit klopt gewoon niet wil hier van af HELP denk dat mijn man toch gaat zeggen heb ik niet gedaan zo iets doe ik niet, maar hoe kan zo iet dan wel hè

hoor graag wat

miranda[/quote]
Laatst bijgewerkt door robjossten op 22 okt 2009, 0:12, in het totaal 1 keer bewerkt
robjossten

Berichtdoor robjossten op 21 okt 2009, 23:43

wat een domme mensen zijn er hier toch op deze site .
Je krijgt van die sms eens heb je je telefoonnummer gegeven want hoe kunnen ze anders je nummer hebben .daarna heb je het geactiveerd omdat je dacht het is een leuke vrouw of man die serieus is.
nu zit je eraan vast .
Ik snap jullie niet .op internet en op tv progamma,s word er voor gewaarschuwd dat je hier niet moet intrapen .ook verhalen zoals ik heb geen pc ,mijn pc is stuk ja zal wel hoe kunnen ze dan je oproep op internet zien .
ik vind het dom heel dom .ik dacht dat er niet meer van die domme mensen waren maar dus toch .ik zal er nooit intrapen en er ook niet over liegen .
ik denk nu bij jullie eigen schuld dikke bult en betaal maar want tenslotte heb je ook geactiveerd en heb jej er aan mee gedaan nen nu niet huilen hoe kom ik er af had je de gebruikers sms maar moeten lezen .niet zo slim dit .
robjossten

Berichtdoor robjossten op 21 okt 2009, 23:44

sukkels allemall jullie met die vragen over nummer 2828
robjossten

Berichtdoor bastard op 03 nov 2009, 22:14

HOE zijn mensen hiervanaf gekomen ik ben er zeer sluw door ingepalmt, alstublieft vertel het me
bastard

Berichtdoor SmsAfmelden op 04 nov 2009, 9:48

Op de volgende site is afmeldinformatie te vinden (wel is hier het keyword voor nodig):
http://www.2828sms.com/i2.php

Ook de helpdeskinformatie staat daar. Contact opnemen om af te melden lijkt mij het meest handig.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Re: [Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Berichtdoor bastard op 04 nov 2009, 13:52

neey het klopt niet. want als je erheen belt komt er bij mij te staan dat ik geen abbonement heb. terwijl ik nog wel gewoon smsjes krijg!
bastard

Berichtdoor SmsAfmelden op 04 nov 2009, 16:11

Heb je ze al een mailtje gestuurd?
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor mobinhan op 23 nov 2009, 17:57

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 44#p940344

Klik bovenstaand link om een gezamelijke vuist te maken..
mobinhan

Berichtdoor Kees op 08 dec 2009, 23:04

Hallo

Ook ik ben er ingeluisd via GroningenStedenDating.nl. Eerst met een leuke dame via de mail vertrouwen opgebouwd daarna via de smsdienst 2828 bestookt met sms. De dame blijft anoniem. Heb uiteindelijk aangifte gedaan bij de politie. Van belang is dat meer mensen aangifte doen!
Kees
Kees

Berichtdoor peterpedro op 10 dec 2009, 13:38

ik heb ook meer dan 100 euro moeten betalen voor deze shitzooi.ik had me overigens niet daarvoor aangemeld.na lang zoeken op int.net en navragen is t mij gelukt om er vanaf te komen.ik kwam toevalig in een shop van tmobile en een medewerker daar heeft mij geholpen om van die toestand af te komen.het is heel eenvoudig.je gaat naar de site http://www.smsdienstenfilter.nl alles wijst zich vanzelf en binnen 3 dagen krijg je geen sms meer van die oplichters.hoop hiermee meerdere mensen te helpen.groet peterpedro.
peterpedro

VorigeVolgende

Keer terug naar SMSdiensten afmelden