Als alleenstaande sta ik ingeschreven bij datingsite Relatieplanet. Moet zeggen nooit eerder "vervelende" situaties mee gemaakt met contacten. Toch werd ik op slinkse wijze opgelicht door persoon die zich serieus voor deed als iemand die op zoek was naar 'n relatie...
Chantal stuurde me haar e-mailadres toe en omdat ze haar eigen telefoon nummer nog niet wilde geven totdat ze me beter zou kennen 'n verzoekje eerst 'n smsje te sturen naar een 4-cijferig nummer. Vervolgens ontving ik een veelvoud van wat ik dacht leuk persoon met 'n heel geloofwaardigverhaal zelfs uitgebreid over haar man die ze was verloren door auto ongeluk (triest, diep triest)
Ik heb 'n waarschuwing op mijn oproep bij Relatieplanet gezet! Ik ben veel geld kwijt
geraakt aan deze smerige praktijken. Dit gun ik niemand dit is erg gemeen!
De indruk werd gegeven dat het om 'n echt persoon ging en zeker via Relatieplanet waar ik nog nooit vervelende contacten ben tegen gekomen. Heb ik er ten goede trouw niet eens bij na gedacht dat dit niet oke was. Mij was totaal niets bekend over 4 cijferige
nummers waarvan en dat vind ik onvoorstelbaar ik moet betalen voor de
smsjes die deze organisatie stuurt.
Ik ben echt gedupeerd als gescheiden vader die het financieel maar net
voor elkaar krijgt. Hoop wat informatie of tips te krijgen wat ik NU hieraan kan doen.
Dit is toch misleidend, diefstal...
Met vriendelijke groet,
Peter