[Opgelost] 9168 probleem

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op deze pagina kunt u smsdiensten opgeven, u wordt dan door ons, of door andere bezoekers van de website, geholpen met het vinden van de juiste afmeldcodes.

Registreren
U hoeft zich hier niet voor te registreren! U kunt uw vraag anoniem plaatsen. Let op: Plaatst geen 06 nummers in het forum. Wij kunnen niks met dit nummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.

Zoeken
Gebruik de zoekfunctie zodat u zeker weet dat de dienst nog niet op deze website voorkomt voordat u een dienst opgeeft via dit forum.

Geef ons zoveel mogelijk informatie
Zorg dat u zo compleet mogelijk bent met het geven van informatie, de kans is dan groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor je kunnen vinden:
  • Shortcode
    Liefst nummer, anders naam, waar de ontvangen SMS berichten vandaan komen.
  • Omschrijving Smsdienst
    Geef in dit veld zoveel mogelijk informatie, dit helpt met het zoeken van de juiste afmeldinformatie.
    Wat voor een berichten ontvangt u precies?
    (Informatie over de inhoud bijvoorbeeld een categorie; sport, ringtones, nieuws of erotiek. Ook kunt u hier een bericht dat u van deze dienst heeft ontvangen overtypen.)
  • Sms Dienst
    Emailadres en/of website van de Smsdienst, indien U deze heeft.

[Opgelost] 9168 probleem

Berichtdoor Gast op 06 nov 2008, 9:16

Oplossing:
STOP naar 9168

Hoi,

Klein probleempje.
Enkele dagen terug kreeg ik een berichtje met de melding: (ongeveer) Stuur WIN naar 9168 en win een Iphone. Met mijn stomme kop dat nog gedaan ook.

Daarna kreeg ik een berichtje met: de laaste stap: SMS go en je naam en adres naar 9168.
Dat heb ik niet meer gedaan, maar ik blijf datzelfde bericht krijgen en mijn saldo gaat altijd maar naar beneden.

Heb al geprobeerd met STOP te sms'en naar 9168. Dan kreeg ik een sms terug van 8899 dat ik was uitgeschreven.

Maar vanochtend kreeg ik opnieuw een bericht.

Hoe kan ik dat oplossen?

Alvast bedankt!
Gast

Re: 9168 probleem

Berichtdoor Yoni op 06 nov 2008, 10:22

Misschien dat WIN STOP, WIN UIT of WIN OFF werkt. Ik kan geen afmeldcode vinden.
Yoni

Berichtdoor Gast op 19 nov 2008, 10:24

Ik heb hetzelfde probleem. Maar er zit meer achter.
Ik midrukte me en stuurde wim op ipv win. En nu krijg ik ook dagelijks dat "GO sms-je.

Bernard
Gast

Berichtdoor Gast op 22 nov 2008, 18:51

ik heb hetzelfde probleem en kan zelfs niks terugsturen
Gast

Berichtdoor Michel De Grande op 24 nov 2008, 11:08

heb het zelfde probleem

wat is de oplossing aub

please help : michel.de.grand@telenet.be
Michel De Grande

Berichtdoor Bram 01 op 25 nov 2008, 12:16

heb ook dat zelfde probleem, zal dus eerstdaags ook wel sms'kes beginnen ontvangen :-(
zijn er al oplossingen?

graag ook naar bram.clemminck@telenet.be

Bedankt!
Bram 01

9168 probleem

Berichtdoor veerle op 25 nov 2008, 12:40

Heb er dus ook van .... indien een oplossing graag ook naar veerle_k@yahoo.com

Alvast bedankt,

X Veerle
veerle

Berichtdoor Gast op 25 nov 2008, 16:12

heeft al iemand een oplossing voor 9168 probleem ?
Gast

Berichtdoor Jelle op 26 nov 2008, 12:51

Hey, ik ben ook in de 9168 val gelopen... indien er een oplossing is, verwittig me alstublieft op Jelle_Wierdsma@hotmail.com.

Ik heb een mail gestuurd naar de federale politie, ik hoop dat die op een of andere manier tussenbeiden kunnen komen. Het is een afgrijselijke zwendel en ik hoop dat de daders opgespoord kunnen worden en dat ze ZWAAR moeten betalen!

Iedereen rijdt wel eens te hard, iedereen parkeert wel eens fout, iedereen rijdt met zijn fiets wel eens in een verkeerde richting - met als gevolg fikse boetes. Nu hoop ik tenminste dat eindelijk de échte misdadigers ook flink mogen boeten!
Jelle

Berichtdoor Jelle op 26 nov 2008, 18:15

Net twee berichten vlak na elkaar gekregen, daar gaan weer 4 euro's! Ik begin lichtelijk te panikeren :-(
Jelle

Volgende

Plaats een reactie

Keer terug naar SMSdiensten afmelden