Ik heb op 5 juli, 12 augustus, 23 augustus en 27 augustus ook ongevraagd operatorlogo's ontvangen. Eerst 2 via 6363, daarna via 4747 en 3131. Ik heb naar alle 3 de nummers "stop" gesmst. Kosten: 1,10 per logo - 0,09 per "stop" - 0,25 per "U bent succesvol afgemeld". Toen aangemeld bij smsdienstenfilter.nl (kost eenmalig 0,25) en sindsdien heb ik geen logo's meer ontvangen.
Ik heb van alle berichtjes een klacht ingediend bij Consuwijzer.nl én bij de Opta (spamklacht.nl), zodat zij bij genoeg meldingen stappen kunnen ondernemen.
Mijn provider (T-mobile) heb ik een aantal keer gemaild, waarvan mijn laatste mail zeer verontwaardigd en boos was, omdat zij meerdere keren antwoordden met: "Sms-diensten kunnen alleen via uw eigen simkaart geactiveerd worden. Dit betekent dat u zichzelf heeft aangemeld voor de sms-dienst". Gisteren (3 oktober) werd ik door T-Mobile gebeld: Ze zeggen er momenteel nog niets aan te kunnen doen, maar zijn er wel mee bezig om dit te veranderen. Ik kreeg als tegemoetkoming van de gemaakte kosten 25,- beltegoed kado... toch netjes!