Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] 4477 datesandmore : SMSdiensten afmelden

[Opgelost] 4477 datesandmore

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

[Opgelost] 4477 datesandmore

Berichtdoor Lowermate op 17 maart 2009, 0:37

Oplossing:
SFP STOP naar 4477

Ruim 2 maanden geleden ben ik via de site: datesandmore.nl gaan sms-en met een dame via 4477. Ik wil hier echter nu van af.
Ik dacht dat dit kon door STOP te antwoorden naar 4477 maar dan krijg ik de melding:

onbekend keyword. Om af te melden, stuur <keyword> STOP NAAR 4477, maar ik weet niet wat dit keyword is !

Wie kan mij helpen want ik wil hier echt nu van af !

Ik ben op zoek gegaan naar de site datesandmore.nl maar ik herken de site niet.
Op de site http://www.datesandmore.nl moet je echt aanmelden en ikheb me nooit op een site zoals deze aangemeld.
Het lijkt erop dat dit een andere site is als waar ik toen op terecht kwam en dus kan ik de voorwaarde niet nalezen.
Lowermate

Re: afmelden 4477 service datesandmore

Berichtdoor SmsAfmelden op 17 maart 2009, 10:38

Ik kan op de website ook niets vinden.

Weet je nog wat het eerste smsje was? Waarschijnlijk moest je beginnen met een keyword. Bijvoorbeeld:
DAG LINDA [je bericht hier]

Misschien zal het geen 'dag' zijn maar iets anders. In dit geval zou je DAG STOP of DAG LINDA STOP moeten sturen naar 4477.

Kijk eens bij je verzonden items of je dit terug kunt vinden.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor Lowermate op 17 maart 2009, 20:35

Het sms verkeer is niet opgetart door een sms.
Ik weet nog dat ik toen via de site een e-mail had gestuurd naar diegene en op een gegeven moment een sms van 4477 ontving.
Sowieso heb ik niet meer de eerte sms die ik toen ontving.
Probeerde gisteren Naam STOP maar dat gaf niet het gewenste effekt.
Begint nu toch wel vervelend te worden.

Toch maar blokkeren via http://www.dienstenfilter.nl ?
Lowermate

Berichtdoor SmsAfmelden op 18 maart 2009, 15:39

Wat je nog zou kunnen proberen is:
SFP STOP

Als jij je abonnement nooit bevestigd hebt is het betreffende bedrijf fout bezig.

Blokkeren zou je kunnen doen. Dit duurt wel 3 dagen.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor Lowermate op 18 maart 2009, 23:43

Je was me net voor.
Gelukt. SFP STOP was inderdaad de oplossing !. Had nog even goed op deze site gekeken en gegokt dat dit de oplossing was.

Blij dat ik er vanaf ben. Netjes een afmeldingsbericht gehad en tot nu toe geen smsjes meer ontvangen.

Nog bedankt voor je reakties.
Lowermate

Re: [Opgelost] 4477 datesandmore

Berichtdoor smsforpleasure op 29 maart 2009, 0:11

heel handig om sfp stop te sturen maar dat werkt alleen voor smsforpleasure, onze site is dus niet dates en more en daar zal je dan ook niet afgemeld worden.
je bent nu afgemeld voor iets waar je niet eens bent aangemeld
zoek het juiste keywoord of stuur help naar 4477 en je krijgt meer info over de dienst waar je wel bent aangemeld.
elke smsdienst heeft zijn eigen keywoord en sfp is niet heel 4477
dus tip gevers!! zeg niet zo maar iets waar je niets over weet.
via 4477 zijn een heleboel verschillende smsdiensten aktief, helaas is dat hier op deze site bij het afmelden per dienst niet vermeld en niet opgenomen!!
smsforpleasure

Berichtdoor SmsAfmelden op 31 maart 2009, 8:54

Hoe kan je een afmeldbericht krijgen als je niet eens bent aangemeld bij deze dienst?
SmsAfmelden

Berichtdoor fredflin2 op 07 maart 2011, 12:23

via mijn provider kreeg ik te horen dat je je via http://www.smsdienstenfilter.nl kunt afmeden.
je bent dan binnen 3 werkdagen tegen alle sm s diensten geblokkeerd
fredflin2

Keer terug naar SMSdiensten afmelden