Hallo Mensen,
Ik heb een probleem met het nummer 3839. Ik heb hier een keer een sms naar gestuurd en het scheen een 1 malige sms dienst te zijn. Ik had wat rond gekeken op het internet en daar kwam ik erachter dat ik als ik zou stoppen nog maximaal 4 sms'jes zou kunnen ontvangen. Ik heb hier naar gezocht omdat de mail waarin ik contact met iemand had niet stond hoeveel sms'jes ik zou krijgen.
Nou ben ik gestopt maar krijg ik nogsteeds sms'jes van dit nummer en ik wordt er behoorlijk moe van en het wordt ook behoorlijk prijzig zoals je kan begrijpen. Het kost namenlijk 1,50 PoB.
Dit nummer is afkomsting van target sms dienst, wat weer valt onder telefuture. Ik heb beiden bedrijven een email gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Ook heb ik bij de site van target sms hun Abonnement afmeld nummer gebeld maar hier stond dus, nummer komt niet in onze database voor. Hierom mijn vraag hebben jullie meer informatie over dit nummer plus hoe kan ik stoppen met het ontvangen van deze sms'jes. Ik heb al een filter aangevraagd maar deze helpt niet omdat het geen abonnement is.
MvG
Dragoni