Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, 3344 : SMSdiensten afmelden

3344

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

3344

Berichtdoor KillahShark op 16 sep 2008, 9:27

Hey Yoni,

mijn nichtje heeft zo'n orange abonnement.
nu krijgt ze voor de 3e maand op rij een rekeneing van DIK 150 euro.
allemaal door gekloot van 5858 en 3344 sms berichten.
5858 heb ik haar voor kunnen afmelden maar 3344 doet moeilijk.
die vraagt om zo'n "keywoord" ik weet echter niet wat het keywoord is dat ze heeft gebruikt.
hoe kom ik ervan af?

alvast bedankt.
KillahShark

Re: 3344

Berichtdoor SmsAfmelden op 16 sep 2008, 9:38

Ik zie inderdaad dat orange een hele lijst met smsdiensten/keywords heeft.

Ik heb de volgende 2 afmeldcodes kunnen vinden, hiermee zou je je moeten kunnen afmelden voor alle smsdiensten van orange.
BLOCK 0000
BLOCK 1234

Stuur deze afmeldcodes gewoon naar 3344, als het goed is krijg je een bevestiging terug.

Hier wat helpdesk telefoonnummers van orange mocht het bovenstaande niet lukken:
Bellen via lokaal: 06 28500 777
Bellen via je orange nummer: 1200
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor KillahShark op 16 sep 2008, 10:13

Okay thx

ik heb die 2 codes nu gestuurd en kreeg een bericht terug "BLOCK - Gebruik geblokkeerd!"

dit betekent nu dus dat ik ervan af ben?

en, er is vast ook wel een middel bij het abbonnement om zulk soort diensten te blokkeren of te weigeren of niet?

gz KillahShark
KillahShark

Berichtdoor SmsAfmelden op 16 sep 2008, 10:24

Als het goed is ben je er nu vanaf ja.

Providers doen hier vaak niets aan, helaas.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor KillahShark op 16 sep 2008, 10:35

oke jammer,

ik heb net een schokkende ontdekking gedaan. heb net haar rekeningen doorgespit en schijnt dat ze nog meer van dat soort nummers heeft gebruikt.
waar haal jij die info vandaan ? dan kan ik ze allemaal ff afmelden/blokkeren

nummers zijn:
3344( die is nu geblokkeerd)
5858
9393 (was eenmalig en kostte niks:S)
3040
3131
3555
4222
1888 (nummerinfo, zit geloof ik geen abbonnement achter)
3669

als je die site doorgeeft of hier de juiste blokkeer/stop codes voor kunt vinden zou ik dat heel fijn vinden.

Bedankt voor je hulp,

M.Vr.Gr. KillahShark
KillahShark

Berichtdoor SmsAfmelden op 17 sep 2008, 9:30

De afmeldcodes zijn te vinden via de zoekfunctie op deze website.

5858
9393
3040
3131
3555
4222
3669

1888 is inderdaad geen abonnementsdienst maar KPN nummerinformatie.

Soms staan er globale afmeldcodes bij, en soms heb je een keyword nodig. In de meeste gevallen van een keyword helpt ook 'STOP' sms'en naar de shortcode, vaak staat er een globale afmeldcode vermeld op de website van de betreffende dienst maar niet elke dienst heeft een globale afmeldcode.

Succes.
SmsAfmelden

Berichtdoor KillahShark op 17 sep 2008, 10:40

heel erg bedankt,

ik denk dat mijn tante hier heel erg blij mee is en dat mijn nichtje haar lesje heeft geleerd (geen abonnement meer voor haar).

nu nog afwachten op de volgende rekening en hopen dat het geen dikke rekening meer is van 150 euries.

m.vr.gr. KillahShark
KillahShark

Keer terug naar SMSdiensten afmelden