Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, [Opgelost] 2828, Hulp gevraagd : SMSdiensten afmelden - Pagina 6

[Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

Re: [Opgelost] 2828, Hulp gevraagd

Berichtdoor roel32 op 25 dec 2010, 13:10

beste mensen,

Nu noemt ze zich weer marion op rp.
ze wilde graag snel afspreken, kreeg een gewoon mobiel nummer waar ik haar op kon bellen/smsnen, daar heb ik op gebeld en ingesproken zonder problemen achteraf.
Ik kreeg alleen een sms terug via 2828, dat vertrouwde ik niet, gelukkig ook niks terug gestuurd en tijdens googlen kwam ik hier uit.
Blijkbaar is deze gehaaide dame bij anderen wel in haar missie geslaagd.
sorrie voor de gedupeerden maar wie reageerd er nu op een 2828 nummer, radar en opgelicht staat bol van de malafide sms diensten

sterkte met ervan af te komen

groetjes
roel32

Berichtdoor martinb op 29 dec 2010, 22:58

Hetzelfde hier, maar dan met ene Sandra op Edarling.nl. Ze zegt 29 te zijn, uit Utrecht te komen en mondhygieniste te zijn. Ik ontving dezelfde "lieve" mailtjes, vrijwel hetzelfde geschreven als voorgaande voorbeelden.
martinb

Berichtdoor bramboone op 09 jan 2011, 17:10

De stopcode voor de SMS-dienst 2828 is STER OFF
bramboone

Berichtdoor tekno op 09 feb 2011, 13:56

Hallo.

Ik heb het zelfde mee gemaakt eergisteren nog .

ik kreeg via baddo contact met een meid zij noemde zich gina.
Ze heeft mee een bericht gestuurd met haar nummer erbij 0610432702,
ik haar en bericht gestuurd of ik via msn iets met haar af kon spreken en of dan de cam aan kon voor fackers .
2 dagen lang had ik niks gehoord van haar ,en ineens kreeg ik maandag 7 feb een bericht van haar met afzender 2828 ,en toen vertrouwde ik het al niet meer ,en vroeg haar waarom je via 2828 sms stuurd naar mij,toen zij ze ,ze zijn hier aan het werken met de kabels en daardoor kan ik niet op de internet komen ,en ze bleef me maar berichten naar me toe sturen,en later pas begon er bij mij een lampje branden en heb ik gegoogeld naar 2828 ,en kwam er achter dat het OPLICHTERS zijn, en als ik er vanaf wauw komen moest ik STOP typen ,maar dat helpte ook al niet want ik kreeg toch nog 3 berichten per dag.

En wat nu het ergste is dat VODAFONE me vandaag heeft op gebelt ,en kreeg een mevrouw eraan en ze zij tegen me dat ik een bedraag van 152€ moet gaan betalen ,en of ik een voorschut alvast kon betalen van 100€ anders word je mobiel vandaag geblokeerd tot dat je betaald hebt ,mag zoiets wel door vodafone ,en ik raakte goe in paniek daardoor dat ik nog niet eens normaal kon praten met haar??

nu mijn vraag is kan ik zoiets wijgeren om dat te betalen ,want gistren 8-2-2011 had ik iemand aan de telefoon van fodafone dat ze ook er iets aan zouden betalen ,en hij zou me vandaag ook daarover terug bellen die meneer ,maar er belde vandaag een mevrouw terug en ze was wel erg bot en niet vriendelijk ,en ik zei tegen haar dat ik opgelicht ben en dat ik eerst een mobiel nummer had gekregen van haar en zo mijn verhaal verteld hoe dat kwam,zegt ze tegn mij jij hebt wel terug regeageerd erop en je moet nu echt een voorschut gaan betalen van 100€ ,vind het gewoon dreigen op zo`n manier hoe vodafone het doet ,want ik vind voadfone ook oplichters .

wie kan mij helpen en wat moet ik doen om dat bedraag niet terug hoef te geven ,ben wel blij dat ze mijn mobiel hebben geblokeerd ,anders was ik bang dat ik nog steeds last had van 2828 aan pakken die handel.

wie kan me helpen moet ik dat wijgeren om dat bedraag terug te betalen aan vodafone .

vriendelijke groet van tekno
tekno

Berichtdoor pointstalker op 05 maart 2011, 3:50

Jezus zijn julli nou allemaal echt zo dom iets met 4 cijfers is fout!
Ik zat voor de grap is op knuz.nl te kijken en dat wijfie klopt niet. kreeg die mail gelijk geraporteerd snap je toch ook wel. zijn julie nou allemaal zo desperate dat julie alles geloven of? Kom op mannen!
tevens als zij zecht stuur lieve claudia naar 2828 moet je naar 2828 "lieve claudia stop" proberen.

HET IS BIJNA ALTIJD WAT JE DE EERSTE KEER STUURT ALLEEN DAN MET STOP ER ACHTER!!!!

maar dat wisten julie allemaal al of niet :)
pointstalker

Vorige

Keer terug naar SMSdiensten afmelden