door tekno op 09 feb 2011, 13:56
Hallo.
Ik heb het zelfde mee gemaakt eergisteren nog .
ik kreeg via baddo contact met een meid zij noemde zich gina.
Ze heeft mee een bericht gestuurd met haar nummer erbij 0610432702,
ik haar en bericht gestuurd of ik via msn iets met haar af kon spreken en of dan de cam aan kon voor fackers .
2 dagen lang had ik niks gehoord van haar ,en ineens kreeg ik maandag 7 feb een bericht van haar met afzender 2828 ,en toen vertrouwde ik het al niet meer ,en vroeg haar waarom je via 2828 sms stuurd naar mij,toen zij ze ,ze zijn hier aan het werken met de kabels en daardoor kan ik niet op de internet komen ,en ze bleef me maar berichten naar me toe sturen,en later pas begon er bij mij een lampje branden en heb ik gegoogeld naar 2828 ,en kwam er achter dat het OPLICHTERS zijn, en als ik er vanaf wauw komen moest ik STOP typen ,maar dat helpte ook al niet want ik kreeg toch nog 3 berichten per dag.
En wat nu het ergste is dat VODAFONE me vandaag heeft op gebelt ,en kreeg een mevrouw eraan en ze zij tegen me dat ik een bedraag van 152€ moet gaan betalen ,en of ik een voorschut alvast kon betalen van 100€ anders word je mobiel vandaag geblokeerd tot dat je betaald hebt ,mag zoiets wel door vodafone ,en ik raakte goe in paniek daardoor dat ik nog niet eens normaal kon praten met haar??
nu mijn vraag is kan ik zoiets wijgeren om dat te betalen ,want gistren 8-2-2011 had ik iemand aan de telefoon van fodafone dat ze ook er iets aan zouden betalen ,en hij zou me vandaag ook daarover terug bellen die meneer ,maar er belde vandaag een mevrouw terug en ze was wel erg bot en niet vriendelijk ,en ik zei tegen haar dat ik opgelicht ben en dat ik eerst een mobiel nummer had gekregen van haar en zo mijn verhaal verteld hoe dat kwam,zegt ze tegn mij jij hebt wel terug regeageerd erop en je moet nu echt een voorschut gaan betalen van 100€ ,vind het gewoon dreigen op zo`n manier hoe vodafone het doet ,want ik vind voadfone ook oplichters .
wie kan mij helpen en wat moet ik doen om dat bedraag niet terug hoef te geven ,ben wel blij dat ze mijn mobiel hebben geblokeerd ,anders was ik bang dat ik nog steeds last had van 2828 aan pakken die handel.
wie kan me helpen moet ik dat wijgeren om dat bedraag terug te betalen aan vodafone .
vriendelijke groet van tekno