Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld. Duidelijke titelGeef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst. InformatieWanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden. - Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
- Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
- Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
- Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
- Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
- Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
- Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)
LET OP:- Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
- Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.
door internetfreak11 op 06 aug 2009, 15:44
Ik ben afgelopen week ook met iemand in contact gekomen via relatieplanet.
Eerst paar emails gehad leek me een erg leuke dame. Maar ineens moest ik haar smsen naar 2828 en dat er geen kosten aan verbonden waren.
Heb 1 sms gestuurd en wordt nu bestookt onder de sms heb haar net weer een email gestuurd dat ik geen zin heb om te smsen.
Weet iemand hoe ik dit stop kan zetten? En wat de kosten er van zijn??
-
internetfreak11
-
door SmsAfmelden op 07 aug 2009, 8:48
Probeer eens STOP te sturen naar 2828. Vaak werkt dit.
De kosten hiervan kunnen variëren. Vaak is dit €1,50 per ontvangen sms-bericht.
-
SmsAfmelden
-
door miranda--s op 07 aug 2009, 13:42
Hallo
Ik heb een vraag zins ik mijn vriend mijn tel heb gevenen krijgt hij (wat ik dan weet ) al 2 smsjes van een vrouw op nr 2828 met een verhaal van of hij geil is en al dat soort dingen, snap er helemaal niks van heb het nr nu al 1,5 jaar in die tijd noooit maar dan ook nooit last van gehad en zins ik het aan hem heb gevenen komt er zoon sms binnen, dus ik tegen heb gezecht dat hij ff naar orange moest bellen om te vragen of dat stop gezet kan worden, hij beweert dat hij heeft gebelt en hun weer zouden bellen om hem verder te helpen is nu dus een week geleden, dus ik dacht ik ga bellen hij staat tenslote op mijn naam, die vrouw van orange zegt tegen mij dat er veel meer word gesmst en word gekregen dan maar 2 hmm beetje erg vaag ik vraag aan haar of dat stop gezet kan worden, nou niet dus het een een chat shit dat moet jou nr accepteren hmmm snap er nu helemaal niks meer van, kan iemand gebruik maken mijn mijn diensten of liegt mijn man tegen mij????????? help als je blieft koste gaan echt om hoog, had 40 euro op gespaart die zijn verbelt met exstra koste van wel 57 euro als ik geen 40 euro had op gespaart dan betaals je ik dus veel meer dit klopt gewoon niet wil hier van af HELP denk dat mijn man toch gaat zeggen heb ik niet gedaan zo iets doe ik niet, maar hoe kan zo iet dan wel hè
hoor graag wat
miranda
-
miranda--s
-
door Jon op 09 aug 2009, 13:04
Hallo heren, kijk eens op de website http://www.2828sms.com en kik naar de voorwaarden, daar staat ook hoe je moet stoppen.... of het werkt??? Ik ga het nu proberen. groeten Jon
-
Jon
-
door jeeptwister op 10 aug 2009, 0:04
Bij mij heette ze Erica. Degene die er achter schuil gaat heeft een eng goeie mail geschreven waardoor ik er bijna in trapte. Zie zijn/haar tekst hieronder. In de hoop dat dit forum ook door Google geindexeerd wordt en anderen er wat aan zullen hebben: Lieve ---,
Sorry dat ik nu pas reageer maar ik kon even niet op het internet, zit nu bij mijn tante in Nieuwerkerk a/d IJssel op haar computer, ze vertrekt morgen voor 4 maanden naar Amerika voor haar werk, dus ben hier om afscheid te nemen. Ik vind het super leuk dat je wat van je hebt laten horen, ik log net in op mijn mailaccount en ik zag dus een mail van jou, kreeg er een kriebel van in mijn buik! Laten we maar bij het begin beginnen, even wat over mij, ik ben Erica 31 jaar (10-04-1978) en woon in Biddinghuizen (ooit van gehoord?) vlakbij Dronten, in een lekker vrijstaand huisje met een tuin wat natuurlijk zeker met dit weer ideaal is! Ik ben werkzaam bij een uitzendbureau en in mijn vrije tijd zing ik graag en ben ik freelance fotomodel, wat natuurlijk onwijs leuk is om te doen. Paardrijden is ook een grote hobby van me, ik heb een eigen paard een Fjord ze heet Ilonka, en daar ben ik natuurlijk helemaal gek op! Gelukkig heb ik wel een meisje die haar verzorgt,want het valt niet mee om dat in je eentje te doen, ook met vakanties enzo, dus dat is allemaal goed geregeld! Verder staat Ilonka lekker op een weiland dat grenst aan het huis van mijn ouders, waar we ook stallen hebben laten bouwen, dus ook dat is lekker makkelijk. Nu over mijn kookunsten, ik heb ongeveer 2 jaar geleden een workshop koken gedaan met een paar vriendinnen en daardoor is het tevens een hobby voor me geworden, ik vind het heerlijk om voor een grote groep te koken, dat is altijd weer een uitdaging, lekker expirimenteren met allerlei groentes en sauzen!! Maar nu komt het, het zou een nog grotere uitdaging voor me zijn om een man te kunnen verblijden met mijn kookkunsten! Want de liefde van een man gaat door de maag, dan zit dat bij mij wel goed, hoop ik dan maar! Ik ben wat voorzichtig met mensen op zich, niet dat ik mensen schuw ben ofzo, maar ik heb in het verleden een hele nare ervaring gehad met een stalker, die deed alsof hij leuk en aardig was en ik ben daar dus met open ogen ingetuint, dat is waarschijnlijk dus ook de reden dat ik nog vrijgezel ben, ik hou veel meer afstand, dus het is niet makkelijk om dan versiert te worden door iemand! Maar toen ik van een vriendin hoorde dat ik op een anonieme manier mezelf op een datingsite kon zetten en dus op een voor mij "veilige" manier iemand zou kunnen leren kennen, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken! En daar ben ik nu dus heel erg blij mee, al zaten er wel heel wat gekken tussen! Ik kreeg onwijs veel reacties, dus ik ga me weer afmelden van relatie planet, want ik wordt gek van die overvolle mailbox! Nou zoals ik al zei, ik zit nu bij me tante, die gaat dus overmorgen weg, ik kon thuis niet op mijn computer want ik heb een heel hardnekkig virus erop zitten waardoor ik dus ook niet meer kan mailen,want ik ben al een jaar bezig om de pc op te starten, vervolgens slaat ie helemaal vast en kan ik alleen nog maar de stroom eraf halen om dat ding uit te zetten! Soort Mexicaanse computer griep? Wel flink balen! Ik kan ook niet zomaar mijn harde schijf wissen, staan allemaal foto's op van mijn modellenwerk,dus mijn portfolio, misschien heb jij er verstand van wat ik moet doen? Voorlopig heb ik van mijn neef een persoonlijk sms-nummer gekregen, zodat ik toch contact met je kan hebben, zonder meteen telefoon nummers uit te wisselen, dus dan kunnen we smsen en ook bellen! Op die manier kunnen we elkaar beter leren kennen voor we afspreken om elkaar in het echt te zien,als de interesse er dan nogsteeds is natuurlijk! Ik hoop zowiezo dat mijn pc het snel weer doet, dan kunnen we in ieder geval gewoon mailen,chatten en bellen met skype ofzo! Ik hoop natuurlijk wat van je te horen, ik heb mijn mobiel altijd bij me,dus ben altijd te bereiken! Als je een smsje stuurt wat begint met: LIEVE ERICA naar het nummer 2828 dan komt het helemaal dik in orde. Ik hoop echt dat ik iets van je zal horen, want ik heb zo'n vermoeden dat die klik er wel is tussen ons!!
Tot snel?!
Dikke kus van Erica,xxx
-
jeeptwister
-
door Jon op 17 aug 2009, 12:20
Hallo allemaal, Ik heb al vanalles geprobeerd met sms2828, ook alle sms geblokkeerd via een website, na 3 dagen zou ik niets meer ontvangen.... nu na 1 week rust komen er weer dagelijks sms berichten van ene Karen.... wie kan dit echt stopzetten!!! wellicht via KPN( mijn provider) ?? HELP !
groeten Jon
-
Jon
-
door Ed444 op 19 aug 2009, 9:14
Hallo om je af te melden moet je de keyword waarmee je bij haar aangemeld staat (meestal naam) intoetsen met daarachter stop en dat naar 2828 sturen en dan krijg je een berichtje terug dat je afgemeld bent.
Groetjes Edwin
-
Ed444
-
door miranda--s op 19 aug 2009, 11:31
hallo Nou dat af melden werk niet alles geprobeert niks helpt is het mogelijk dat iemand anders op mijn netwerk kan zitten en daar door naar dat nr 2828 berichtjes zit te sturen wij krijgen 1 keer in de week een berichtje en laast had ik mijn rekening binnen waar door op stond dat er veel smsjes uit en binnen kwam nou niks gezien beetje erg vaag, help als je blieft om hier af te komen dit is zoon klote steek dat we niks kunnen doen maar wel de rekening betalen hmm  hoor graag wat we hier tegen kunnen doen aan gezien hier meer mensen last van hebben....
-
miranda--s
-
door Koehave op 22 aug 2009, 11:30
Hallo, Ik maak via Relatie Planet dit ook vaak mee. Opeens krijg ik een berichtje in RP met een e-mail adres (van dat persoon). Dus ik stuur keurig netjes een mailtje zo'n zo'n meid, krijg ik een kort mailtje terug met zo'n sms-dienst. o.a. 2828 en nog een paar van dat soort diensten. Ik heb nu een standaard bericht in me concepten staan van me mail programma voor dit soort berichten. 1 smsje kost me nog geen €0.10, dus waarom €1.50 voor zo'n duur berichtje. (sowieso heb ik mazzel dat ik in het buitenland woont en kan dus in geen geval niet sms'en naar dat soort betaalde diensten). Met 'zo'n standaard bericht van zo'n meidje: ik wacht op je sms, dan weet ik of je te vertrouwen bent. whahaha, dus ik vraag me altijd af... als je een onbekende niet kan vertrouwen, waarom geef je dan je mail... dat veroorzaakt dus nog meer SPAM. Dus tsjah... ik snap sommige mensen niet hoor. Eigenlijk zou dat soort services verboden moeten worden. Misschien kunnen datingsite's zoals Lexa, Relatie Planet, RTL-liefde etc... en rol in spelen. Ik weet zeker dat dat soort dating site's vol zitten met spammers, mensen die mobiele telefoons en e-mail adres sparen voor ongewenst gebruik (SPAM, verkopen etc) We zouden er eens massaal moeten klagen over dit soort diensten, duur!!!!
M VrGr
-
Koehave
-
door dutman op 01 sep 2009, 22:10
Hey luitjes
Ook ik ben er in gestonken Had via lexa met een dame mailcontact. Toen ik op vakantie ging heb ik haar mijn 06 nummer gegeven. leek me leuk om een keer met haar te bellen of gewoon smsen. Dezelfde dag kreeg ik smsjes van 2828 een smsdating box van haar. Koste iets meer vertelde ze en ze was huiferig om haar eigen nummer te geven. Heb een paar dagen wat het haar gesmsed. kreeg toen argwaan en stopte, Ze bleef maar smsjes sturen. Tot dat ik stop sms te en toen hield het op. Al met al heeft ze mij veel smsjes gestuurd en die moet ik dus betalen. 1,50 per ontvangen bericht. De rekening is 300 Euro en ik baal als een stekker en voel me opgelicht, Sandra van Hagen uit Roden werkt als operatie assistent. Leek leuk maar pure oplichting. gr Dutman
-
dutman
-
Keer terug naar SMSdiensten afmelden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
|
|
|