Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld. Duidelijke titelGeef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst. InformatieWanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden. - Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
- Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
- Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
- Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
- Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
- Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
- Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)
LET OP:- Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
- Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.
door Koehave op 05 sep 2009, 11:37
Om dit soort dingen te voorkomen, die hoge telefoonrekeningen, die dure sms-kosten etc. Als het afmelden niet lukt bij zo'n sms-serivce als 2828 e.d..... Ik denk dat als mensen massaal klagen bij Telecom Waakhond "OPTA" dat hun hier wel iets aan kunnen doen. MAAR, 10 mensen die klagen dan wordt er niks gedaan. Als er zoveel mogelijk mensen klagen over de de slechte of goede "onbereikbaarheid" en het afmelden dat vaak niet lukt. Datingsite's kunnen hier niets aan doen, dus hun kan je niet daar op aanspreken wat betreft de sms-services.
-
Koehave
-
door Riggs op 28 sep 2009, 17:12
is het iemand al gelukt om het te stoppen?
Ik blijf maar krijgen, Stop smsen helpt niet, ze blijven maar doorgaan. Kan iemand helpen?
-
Riggs
-
door Fizzman op 05 okt 2009, 17:30
Hallo Yori, is er al een afzegcode voor 2828[  quote="Yoni"]Probeer eens STOP te sturen naar 2828. Vaak werkt dit. De kosten hiervan kunnen variëren. Vaak is dit €1,50 per ontvangen sms-bericht.[/quote]
-
Fizzman
-
door donny78 op 13 okt 2009, 14:09
Hallo ik heb het ook gehad en een rekening van 600 euro maar je hebt een naam ingetikt die naam tik je weer in met stop er achter daarna krijg je een bericht van het systeem en je bent er vanaf ik deed sex patries1 stop naar 2828 en je bent er van af alleen dan claudia of weet ik veel wat voor naam groetjes
-
donny78
-
door donny78 op 13 okt 2009, 14:12
Fizzman schreef:Hallo Yori, is er al een afzegcode voor 2828[  quote="Yoni"]Probeer eens STOP te sturen naar 2828. Vaak werkt dit. De kosten hiervan kunnen variëren. Vaak is dit €1,50 per ontvangen sms-bericht.
nee in totaal ben je 4,50 kwijt per bericht jouw bericht kost 1,50 dan krijg je er 2 terug en dan ben je 4,50 kwijt. het zijn oplichters [/quote]
-
donny78
-
door SmsAfmelden op 14 okt 2009, 9:41
Dit kan niet. Een bericht sturen naar een sms-dienst kost je net zoveel als een normaal sms-bericht. Als je 2 berichten á €1,50 terug krijgt kost dit je dus €3,00.
-
SmsAfmelden
-
door internetgoeroe op 15 okt 2009, 9:45
bedoelen jullie dit mailtje:
------ Alles goed? Leuk dat ik een mailtje van je heb gekregen zeg! Was wel heel benieuwd naar hoe dat zou werken op een datingsite, en ik moet eerlijk zeggen dat ik echt niet zo super veel reacties had verwacht! (streelt wel je ego zo'n site) Haha! Maar je moet in het leven keuzes maken,en dat is bij deze ook zo... Ik zag jouw profiel en dacht "hey daar ga ik op af" zo ben ik, straight to the point! Je profiel sprak me erg aan en heeft me nieuwsgierig gemaakt naar meer,ik ga nooit echt af op foto's, innerlijk zegt het meeste over iemand,nietwaar? Laat ik bij deze even iets meer over mezelf vertellen:
Ik ben heel erg lief en helemaal perfect (droomvrouw toch?)
Ok nu serieus, ik ben dus Valerie, 29 lentes jong en ik woon in een heel gezellig huis in Amsterdam, vlakbij mijn paardje Noah, wat tevens mijn grootste hobby is!
Ik best een reislustig type, ben gek op landen waar niet veel Nederlanders te bekennen zijn,ik bedoel niet zoals bijvoorbeeld Spanje-Salou waar je doodgegooit wordt met Friet van piet en kroket van Fred...Als je begrijpt wat ik bedoel.. Doe mij maar Australië of Thailand, of India,ook geweldig!
Ik hou in ieder geval van het leven, en probeer van iedere dag een feest te maken en natuurlijk zou het nu wel erg fijn zijn om dat te kunnen delen met een leuke maar vooral lieve man, en die hoop ik dus in jou te vinden!
Ik ben pas geleden verhuist en wilde net als die mensen op de reclame mijn pc aansluiten en direct het internet op... ik kwam alleen niet verder dan het aan en uit knopje in te drukken,want verder deed mijn pc'tje niets meer! Erg frustrerend, maar vol goede moed bracht ik mijn huisvriend naar de pc-dokter,waar de moed mij al heel snel in de schoenen zakte want alles was doorgebrand, nu ben ik geen computer expert, maar het woord doorgebrand dat komt me enigzins bekent voor... is niet goed!
Ik ben nu een paar dagen bij mijn tante in Brabant, en had ik de kans om even het net op te gaan,en heb mezelf dus op de datingsite geslingerd,niet wetend dat Mister Right er tussen zou zitten,maar gewoon lekker impulsief als ik ben hoppa... Nu ik een mail van je heb gekregen wil ik heel graag het contact voortzetten,toen kwam mijn neef met een idee,zijn beste vriend verhuurd sms-boxen?!? ja ik stond eerst een beetje dom te kijken,maar het klonk wel goed,perfect eigenlijk in mijn situatie.
Ik heb nu een eigen sms-nummer met een naam gehuurd. ik kan me voorstellen dat je nu misschien wel denkt,jeetje het lijk er wel zo een van tv... Maar dat is dus niet zo, want het is maar tijdelijk tot ik een nieuwe pc heb, zo kunnen we elkaar toch leren kennen en zodra het vertrouwen er is en die bekende klik, dan gaan we gezellig een hapje eten samen,als jij dat dan ook wilt natuurlijk!
Nou,mocht je mij dus ook beter willen leren kennen (ik hoop natuurlijk van wel) dan mag je me een smsje sturen,
STAR VALERIE naar 2828
Ik kijk erg uit naar een berichtje van je, heelveel liefs van Valerie,xxx ------
Best vreemd dat je je aanmeld als iemand dit mailt, want je doel was om met haar in contact te komen en dat is toch gelukt - je hebt haar emailadres!!!!!
Gr!
-
internetgoeroe
-
door internetgoeroe op 15 okt 2009, 16:30
Wat een goede bijpassende banner onder deze pagina zeg : "hoe hoog is jou IQ".
-
internetgoeroe
-
door internetgoeroe op 15 okt 2009, 16:34
ook nog even een tip: iemand kwam in deze forum met de link: http://www.2828sms.com/i2.phpals je goed leest staat er ook een telefoonnummer van de helpdesk bij. Dus heb je een hoge tel rekening, bel dan gewoon even: ---- ongewenst pesten, vormen van geweld en agressie die hiermee gepaard kunnen gaan, zoals: racisme, discriminatie, psychisch geweld, seksueel misbruik en intimidatie zijn strict verboden. u dient minimaal 18 jaar te zijn, restitutie van betaalde sms-berichten is op geen enkele wijze mogelijk. deze dienst is geheel vrijblijvend, afmelden is niet noodzakelijk. club sms, weegschaalstraat 3 5632 cw eindhoven, kvk32152361, postbus 4122 5604 ec, btw139334228, helpdesk email: 3010@targetmedia.nl, helpdesk website: http://www.3010sms.nl, helpdesk telefoon: 0900-2110211 (10cpm) ----
-
internetgoeroe
-
door SmsAfmelden op 19 okt 2009, 8:36
Bedankt voor deze info.
De banner onderaan de pagina wordt door google geplaatst. Niet alle sms-diensten zijn dubieus. Er zijn ook sms-diensten die zich wel netjes houden aan de regels opgesteld in de sms-gedragscode.
-
SmsAfmelden
-
Keer terug naar SMSdiensten afmelden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
|
|
|