Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, 2828 hoe kom je nou af van iets waarvoor je je niet hebt aan : SMSdiensten algemeen

2828 hoe kom je nou af van iets waarvoor je je niet hebt aan

2828 hoe kom je nou af van iets waarvoor je je niet hebt aan

Berichtdoor tijgernootje op 17 nov 2010, 20:48

Met bovenstaande topic naam zit ik dus met een probleem.
Na via een datingsite (ja hopeloos he) in contact met iemand te zijn gekomen.
Wisselde we 1st een bericht uit via die site,vervolgens gaf ze me "haar"06 nummer waarop t me leuk leek om ze is een persoonlijk bericht te sturen.
Zogezegd zo gedaan,kreeg nog reactie terug ook alleen dan wel via 2828.
Even zeker te willen weten dat het ging om dezelfde persoon als wie ik het bericht stuurde,is gevraagd vanwaar ineens dit nummer.
Het antwoord was : ben stewardess en mag m'n 06 niet gebruiken zolang ik dienst heb.
Ok klinkt ergens logisch.
Vervolgens aan het reageren geslagen op dat berichtje(kreeg nog kloppende reacties terug ook) en anderhalve dag verder ben ik niet meer in staat om via mijn kpn abonnement mijn 06 nog te gebruiken vanwege administratieve redenen.
Ofwel 2828 staat bij kpn te boek als sms infodienst,en 1 bericht kost € 1,26 die je volledig zelf betaald.
Nu dat ik bij navraag via kpn info nummer 0612001200 hierachter ben gekomen waarom me dit is overkomen,ben ik nog weinig wijzer.
Ik weet nu dat 2828 een sms info dienst is bij hun,maar buiten dat om en de prijs die je per bericht betaald ben ik weinig wijzer geworden.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen en liefst nog oplossingen ?
Het wordt denk ik trouwens tijd om te zorgen dat zaken zoals (on)"bekende" sms info diensten en hun tarieven openbaar worden gemaakt,dat is nu in het geheel niet te vinden.
Zelf via deze site is het nr 2828 niet bekend,en kpn kent het ook niet als meer dan zijnde een sms info dienst.
Zulk soort potentiele probleem nummers zouden gewoon op een site te vinden moeten zijn,evenals een remedie om je af te melden (ondanks dat je niet wist dat je je hebt aangemeld)en je kostbare geld terug te krijgen.
Wie een nuttige tip heeft,laat m achter hier ik hoor het erg graag.
(en ik ben vast niet alleen)
tijgernootje

Re: 2828 hoe kom je nou af van iets waarvoor je je niet hebt aan

Berichtdoor DJ-BRANCO op 13 dec 2010, 22:23

EIGENDOM 2828 !

Naam van de dienst 1-op-1 chat
Omschrijving 1-op-1 chat
Bijzonderheden
Verkorte code 2828
Afzender 2828
Aanmeldcommando nvt
Afmeldcommando nvt
Kosten in euro 1,50 per ontvangen bericht.
Frequentie Max. 2 betaalde retour berichten per ontvangen sms.
Helpdesk telefoon 0900-2110211
Helpdesk openingstijden 24 uur.
Helpdesk kosten 10 cpm.
Helpdesk email 3010@targetmedia.nl
Helpdesk website http://www.3010sms.nl
Naam Content provider Club Com
Adres Content provider Postbus 85707
2508 CK
den Haag
Service provider Telefuture
DJ-BRANCO

Re: 2828 hoe kom je nou af van iets waarvoor je je niet hebt aan

Berichtdoor DJ-BRANCO op 14 dec 2010, 18:25

Mail sturen heeft geholpen!

Wat is uw 06- nummer? Dan sturen wij een verzoek naar 2828 om uw nummer te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

TargetMedia Supportteam
DJ-BRANCO

Keer terug naar SMSdiensten algemeen