Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, 2323 : SMSdiensten afmelden

2323

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

2323

Berichtdoor Dark Lord op 19 jul 2010, 20:31

Beste mensen,

Ik ben vandaag aangevallen door de dienst 2323
Nadat ik deze site heb gevonden, heb ik, volgens aanraden van deze site, STOP naar dit nummer geantwoord.
Omdat dit de 1e aanval is die een SMS dienst ooit op mij heeft gedaan, en ik een newbie ben in het hele SMSen, zijn mijn vragen:

* Stopt 2323 daadwerkelijk als je STOP sms't?

* Als ze geld van me hebben weten te stelen, hoe kan ik het beste contact maken om het terug te krijgen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Dark Lord

Re: 2323

Berichtdoor youri op 23 jul 2010, 11:15

Heb ook 2323. Hoe kom ik er vanaf
youri

Berichtdoor SmsAfmelden op 28 jul 2010, 16:48

Hebben jullie enig idee met welk keyword je bent aangemeld? Je kunt dan nog <keyword> <naam> STOP sturen. Alle sites waarnaar deze shortcode verwijst zijn offline.
Tip: Kijk eens in het vaak voorkomende sms-diensten topic of gebruik de zoekfunctie.
SmsAfmelden

Berichtdoor Dark Lord op 02 aug 2010, 21:19

Ik heb me niet aangemeld. Zij hebben mij aangemeld zonder mijn medeweten. Maar ik heb na 'stop' te hebben geSMSed gelukkig geen zooi meer ontvangen. Nu vraag ik me nog af hoe je geld kan terugkrijgen als zij dat hebben kunnen afnemen. Aangezien oplichters zoals dat waarschijnlijk niet snel geld teruggeven.
Dark Lord

Berichtdoor Roel6865 op 12 maart 2011, 20:30

Beste forumleden,
Hopelijk hebben jullie iets aan de onderstaande informatie:

MobDesk Nederland, bel 0900-6623375

Alle SMS-dienstverleners, telefoonmaatschappijen, consumentenorganisaties en de OPTA hebben afgesproken dat het afmelden voor alle SMS-diensten hetzelfde en vooral eenvoudig moet zijn. MobDesk helpt u daarbij.

MobDesk verzorgt namens diverse SMS-dienstverleners in Nederland de klantenservice voor de navolgende verkorte nummers - voor alle overige nummers kunnen wij u NIET van dienst zijn:

Shortcode Type
2323 chat dienst, geen abonnement 5
2428 chat dienst, geen abonnement 1
2772 chat dienst, geen abonnement 5
4269 div abonnement 2
4666 div abonnement 2
5566 div abonnement 2
6010 chat dienst, geen abonnement 3
7222 chat dienst, geen abonnement 1
div abonnement 2
7330 chat dienst, geen abonnement 5
7570 chat dienst, geen abonnement 1
div abonnement 2
7878 chat dienst, diverse abonnement 4
7880 chat dienst, geen abonnement 1
div abonnement 2
9695 chat dienst, geen abonnement 5
9988 div abonnement 2

1 18+, 1,5 euro per ontvangen bericht, max 3,00 euro/chat (= 1 verzonden en 2 ontvangen berichten) 1:1 chatdienst. Geen fysieke afspraken mogelijk - fictieve profielen.

2 max 9 euro/week plus kosten operator

3 18+, 1,5 euro per ontvangen bericht, max 3,25 euro/chat (= 1 verzonden en 2 ontvangen berichten) 1:1 chatdienst. Geen fysieke afspraken mogelijk - fictieve profielen.

4 max 3 euro/week plus kosten operator

5 18+, 1,5 euro per verzonden bericht, 1,5 euro per ontvangen bericht, max 4,50 euro/chat (= 1 verzonden en 2 ontvangen berichten) 1:1 chatdienst. Geen fysieke afspraken mogelijk - fictieve profielen.

Stoppen: stuur STOP, bel 0900-6623375 of mail naar services@mobdesk.com.

Info at www.mobdesk.com of www.smsgedragscode.nl

Belangrijk!

Voor het snel kunnen afmelden via MobDesk heeft u ALTIJD de volgende gegevens nodig:
- het mobiele nummer waarop de SMS-berichten ontvangen worden
- en het 4-cijferige nummer (de shortcode) die bij de dienst hoort; dit nummer staat vermeld als afzender van het bericht.

Mogelijkheden van afmelden:

1. Via SMS

De eenvoudigste methode om u af te melden is het sturen van een zogenaamd stop-SMS. Afmelden doet u door STOP naar de shortcode te sturen.
Bijvoorbeeld: STOP naar 7222.

Voor de shortcodes 4269 en 9988 kunt u zich afmelden door "KEYWORD UIT" te sturen.
Bijvoorbeeld: "MT UIT" naar 4269

2. Via e-mail

U kunt zich afmelden door een e-mail te sturen naar services@mobdesk.com met daarin de vermelding van uw mobiele nummer. Zonder uw mobiele telefoonnummer kunnen wij u NIET afmelden.

3. Telefonische helpdesk

U kunt zich ook afmelden via de MobDesk servicelijn: 0900-6623375 (0,55 epm). Via dit nummer kunt u aangeven voor welke dienst u uitgeschreven wenst te worden. Vergeet niet het telefoonnummer te vermelden waarop u de berichten ontvangt.

4. Als alles mislukt..

De SMS-dienstverleners van 2323, 2428, 2772, 4269, 5566, 6010, 7222, 7330, 7878, 7880, 9695 en 9988 houden zich strikt aan de gemaakte afspraken. Andere dienstverleners meestal ook. Wanneer u desondanks klachten houdt, kunt u tenslotte ook bellen met uw telefoonmaatschappij. Aan de shortcode kunnen zij precies zien welke dienstverlener uw dienst faciliteert. Zij kunnen u vervolgens doorverwijzen naar de dienstverlener van uw dienst.

KPN
Tele2
Telfort
T-Mobile
Vodafone

Contact gegevens

Naam: Mobile Moves Limited
Vestigingsadres: Nieuwe Steen 2B 101
Vestigingsplaats: 1625HV Hoorn NH
KvK-nummer: 37121509
BTW-nummer: NL815575762B01

Ik hoop dat ik jullie met de bovenstaande informatie verder heb kunnen helpen. Ik wens jullie dan ook heel veel succes!
Roel6865

Keer terug naar SMSdiensten afmelden