Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/afmelden/domains/smsafmelden.info/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3443: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3445: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3446: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3447: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
SMS AFMELDEN, 1008-mobilion150 + 4466-cmtelecom 150 : SMSdiensten afmelden

1008-mobilion150 + 4466-cmtelecom 150

Weet je niet hoe je je af moet melden van een bepaalde smsdienst en kun je de afmeldcode ook niet vinden via ons Zoekformulier? Deze categorie is bestemd voor alle vragen rond dit onderwerp. Wij stellen het op prijs als mensen elkaar in deze categorie de helpende hand willen bieden.
Forum regels
Op dit gedeelte van het forum kunt u terecht wanneer u via ons zoekformulier geen afmeldcode kunt vinden voor een sms abonnementsdienst waar u voor bent aangemeld.

Duidelijke titel
Geef het bericht dat je plaatst een duidelijke titel, hierdoor is het voor jezelf, ons en andere bezoekers makkelijker je bericht terug te vinden. Vermeld hier, indien mogelijk, de afzender (shortcode) en de naam van de dienst.

Informatie
Wanneer u een bericht plaatst op het forum zorg dan dat u zoveel mogelijk informatie geeft. Hierdoor is de kans groter dat wij, of andere bezoekers, een afmeldcode voor u kunnen vinden.
  • Wat heeft u al geprobeerd om van deze smsdienst af te komen?
  • Shortcode (de afzender van de ontvangen smsberichten)
  • Categorie (de categorie waaronder de ontvangen smsberichten vallen. Bijvoorbeeld: sport, ringtones, nieuws of erotiek)
  • Omschrijving (omschrijving, of het overtypen van een ontvangen smsbericht)
  • Sms aanbieder (de aanbieder van de sms abonnementsdienst mocht u deze weten. Dit mag ook een website zijn.)
  • Aanmeldcode (de code waarmee u zich heeft aangemeld voor deze abonnementsdienst)
  • Overige informatie (Hoe meer informatie u geeft, hoe groter de kans dat er snel een afmeldcode gevonden wordt. Vermeld alle informatie die u heeft over de ontvangen smsberichten.)

LET OP:
  • Plaats geen 06-nummers in het forum. Wij kunnen niks met uw telefoonnummer en dubieuze bedrijven kunnen deze nummers misbruiken.
  • Onze website bevat slechts een verzameling met aan- en afmeldcodes van smsdiensten en wij versturen zelf geen smsberichten.

1008-mobilion150 + 4466-cmtelecom 150

Berichtdoor Babybel op 07 okt 2010, 16:17

Hoewel ik nog nooit een smsdienst heb aangevraagd blijkt uit mijn rekening bij provider BEN dat er in groepjes van 4, zo'n 8 x per maand smsjes worden gestuurd.
Het rare is dat ik ze nooit heb ontvangen en ook niet kan terugvinden in tussen mijn berichten, ze zijn als het ware onzichtbaar.
Ze worden verstuurd door de in de topicnaam vernoemde afzenders.
Wie weet wie dit zijn, hoe dit te stoppen en hoe ik mijn geld kan terugkrijgen.
DIt grapje heeft me nu al €80 gekost.
Ik heb me aangemeld bij smsfilter en gsmst STOP naar 1008 en 4466, maar betwijfel of dit helpt.
Is er iemand die weet hoe dit kan gebeuren?
Ik heb me nooit ergens voor aangemeld en als ik mijn rekening niet had gecontrolleerd was ik er ook nooit achter gekomen omdat ik helemaal geen smsjes heb ontvangen.
Dank voor de hulp!
Babybel

Re: 1008-mobilion150 + 4466-cmtelecom 150

Berichtdoor ellis_koekje op 30 jun 2011, 21:22

Mijn moeder heeft hetzelfde probleem het begon einde deze maand. Ze heeft een telefoon van Vodaphone. Het heeft haar in de maand juni 110 euro gekost en in de vorige 5 dagen al ruim 170euro. het lijkt steeds erger te worden. Op de afschriften staat dat ze het nummer 4466 heeft gesmst. Dit gebeurde zo'n 30 keer per min een aantal minuten lang op verschillende tijden. Ook snachts. Ik ben er net achtergekomen en heb gelijk 'stop'gesmst naar 4466, ik hoop dat dit werkt maar het heeft al wel 280 euro gekost bij elkaar. Morgen naar de Vodaphone winkel.. misschien hebben die meer duidelijkheid.

Aan iedereen die hier meer van weet. post het aub!!
ellis_koekje

Keer terug naar SMSdiensten afmelden